NetGame [2015-16]

NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 21 Μάιος 2016, 11:36

Εδώ μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις και απορίες σχετικές με το NetGame και την αντίστοιχη εργασία του μαθήματος.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 23 Μάιος 2016, 16:22

Αύριο Τρίτη 24/5, 19.00 θα γίνει ένα mini επαναληπτικό εργαστήριο για απορίες και για όσους δεν έχουν ακούσει τα βασικά περί NetGame στο εργαστήριο προγραμματισμού & επεξεργασίας πληροφοριών, 2ος όροφος, κτίρια εργαστηρίων, προκάτ.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 24 Μάιος 2016, 12:07

Επειδή στο eClass έχει δημιουργηθεί ένα τεχνικό πρόβλημα με τις ομάδες του NetGame, μπορεί κανείς να ζητήσει διαγραφή από ομάδα μέσω email (gstamat at ee dot duth dot gr).
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό nikoagge » 02 Ιουν 2016, 21:27

Καλησπέρα σου επισυνάπτω screenshot με το πρόβλημα που σου ανέφερα το απόγευμα στο εργαστήριο. Δηλαδή όσες μέθοδοι έχουν δίπλα στο όνομα τους βουλίτσα με A αντί για σκέτη βούλα, δεν μπορώ να δω τον ορισμό τους.
Συνημμένα
Screen Shot 2016-06-02 at 22.22.17.png
nikoagge
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Σεπ 2015, 14:16

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό nikoagge » 02 Ιουν 2016, 21:28

Έκανα delete το project και ξανά import αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
nikoagge
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Σεπ 2015, 14:16

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 02 Ιουν 2016, 21:53

nikoagge έγραψε:Καλησπέρα σου επισυνάπτω screenshot με το πρόβλημα που σου ανέφερα το απόγευμα στο εργαστήριο. Δηλαδή όσες μέθοδοι έχουν δίπλα στο όνομα τους βουλίτσα με A αντί για σκέτη βούλα

Δεν είναι πρόβλημα αυτό που περιγράφεις. Το 'A' υπάρχει εκεί επειδή η συνάρτηση είναι abstract member και είναι πέρα από τη δύναμή σας να αλλάξετε. Το χρησιμοποιείτε ωστόσο κανονικά, σαν απλό method, χωρίς να σας αφορά αν είναι abstract δηλωμένο ή όχι.

nikoagge έγραψε:δεν μπορώ να δω τον ορισμό τους

Πράγματι, το NetGame δε διαθέτει (ακόμα) ενσωματωμένο Javadoc και γι' αυτό δε βλέπετε tooltips στα fields και methods των αντικειμένων. Αυτό δεν οφείλεται στην abstract φύση τους αλλά σε έλλειψη χρόνου από πλευράς μας. Ωστόσο για τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις μεθόδους πρέπει να είναι πολύ σαφές τι κάνουν και μόνο από το όνομα. Οι πιο βασικές μάλιστα γίνονται demonstrate και στους παίκτες που είναι υλοποιημένοι στο project. Αν υπάρχει απορία για κάποια συγκεκριμένη μέθοδο, θα την εξηγήσουμε εδώ.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 10 Ιουν 2016, 17:02

... δεν τρέχει ... δε δουλεύει ... δεν ανοίγει ...

Σιγουρευτείτε ότι στην καρτέλα Window ->Preferences -> Java -> Compiler είναι ενεργοποιημένη η έκδοση 6 (ή 1.6). Το ίδιο και στην καρτέλα Java Compiler από τα Project Properties.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 15 Ιουν 2016, 13:57

flowControlAPI.getPacketFlightSize()
Επιστρέφει το πλήθος των πακέτων που είναι στον αέρα, δηλαδή αυτά που έχουν σταλεί αλλά για τα οποία δεν έχει ληφθεί ακόμη κάποιο event (ACK, timeout ή skip).

flowControlAPI.getPacketRate()
Επιστρέφει πάντα 10. Η μέθοδος αυτή είναι για rate based flows (που δεν χρησιμοποιούν congestion window) και - για τους σκοπούς της εργασίας - σας είναι αδιάφορη.

flowControlAPI.getGameDuration()
Επιστρέφει πόσα millisecond έχουν περάσει από την εκκίνηση του game.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό losons » 17 Ιουν 2016, 18:01

Αφου φτιάξουμε τον παίκτη, ποιον/ους fixed παικτες πρέπει να νικήσουμε για να θεωρηθεί οτι ολοκληρώσαμε επιτυχώς το εργαστήριο;
Άβαταρ μέλους
losons
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 20 Ιαν 2013, 23:51

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό nikoagge » 17 Ιουν 2016, 22:17

Καλησπέρα, η flowControlAPI.getWindowSize() ανανεώνεται δυναμικά με το τρέχον windowSize; Κι επίσης η flowControlAPI.getMaxAllowedWindowSize παραμένει σταθερή, δηλαδή το μεγιστο windowsize γενικα της ουρας ή το μεγιστο windowsize εκεινη την στιγμη;
nikoagge
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Σεπ 2015, 14:16

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 17 Ιουν 2016, 22:56

losons έγραψε:Αφου φτιάξουμε τον παίκτη, ποιον/ους fixed παικτες πρέπει να νικήσουμε για να θεωρηθεί οτι ολοκληρώσαμε επιτυχώς το εργαστήριο;

Για να εξασφαλίσετε προβιβάσιμο βαθμό στο εργαστηριακό μέρος θα πρέπει να σχεδιάσετε έναν δικό σας αλγόριθμο ή μια παραλλαγή κάποιου υπάρχοντος αλγορίθμου, να τον έχετε κατανοήσει και να μπορείτε να τον εξηγήσετε. Δεν είναι απαραίτητο να κερδίζετε κάποιον built-in παίκτη. Μπορείτε, ωστόσο, να δοκιμάζετε την απόδοση του παίκτη σας κόντρα στους AIMD και AIMDwithECN με default παραμέτρους.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 17 Ιουν 2016, 23:17

nikoagge έγραψε:Καλησπέρα, η flowControlAPI.getWindowSize() ανανεώνεται δυναμικά με το τρέχον windowSize;

Ναι.

nikoagge έγραψε:Κι επίσης η flowControlAPI.getMaxAllowedWindowSize παραμένει σταθερή, δηλαδή το μεγιστο windowsize γενικα της ουρας ή το μεγιστο windowsize εκεινη την στιγμη;

Παραμένει σταθερό και αποτελεί τη μέγιστη τιμή που μπορείτε να περάσετε στην flowControlAPI.setWindowSize().
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό nikoagge » 17 Ιουν 2016, 23:31

Το ίδιο ισχύει να υποθέσω και με τις flowControlAPI.getPacketsOK() και flowControlAPI.getPacketsSent(), ότι ανανεώνονται δυναμικά σε κάθε γύρο ή αφορούν το σύνολο του παιχνιδιού;
nikoagge
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Σεπ 2015, 14:16

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 17 Ιουν 2016, 23:47

nikoagge έγραψε:Το ίδιο ισχύει να υποθέσω και με τις flowControlAPI.getPacketsOK() και flowControlAPI.getPacketsSent(), ότι ανανεώνονται δυναμικά σε κάθε γύρο ή αφορούν το σύνολο του παιχνιδιού;

Οι getGamePacketsOK() και getGamePacketsSent() ανανεώνονται δυναμικά καθώς εξελίσσεται ένα game και μηδενίζονται μόλις αυτό ξεκινήσει (μόλις πατηθεί το κουμπί "Start Game").
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: NetGame [2015-16]

Δημοσίευσηαπό James » 18 Ιουν 2016, 17:26

πόσους παίχτες θα πρέπει να φτιάξουμε για την κατοχύρωση του εργαστηρίου;

Θα πρέπει να αναπτύξετε έναν τουλάχιστον παίκτη που να δουλεύει για τις πολιτικές ουράς του πρωταθλήματος. Ωστόσο, θα σας δοθεί το δικαίωμα configuration του client πριν ξεκινήσει κάθε σενάριο (2 για τις γνωστές πολιτικές και 1 για την άγνωστη) οπότε μπορείτε να ετοιμάσετε προαιρετικά, όπως κρίνετε, και περισσότερους από 1 παίκτες.
(Μόνο) James
Άβαταρ μέλους
James
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 22:29
Τοποθεσία: Ξάνθη
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron