Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρίου.

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 05 Μαρ 2013, 15:58

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ειρωνεία (έστω και δικαίως :P ), να με παραπέμψεις σε άλλα μαθήματα, στο επίπεδο των φοιτητών, στο πόσο καλό μάθημα έκανε ο καθηγητής, από ότι φαίνεται όμως δεν προκείται να παραδεχτείς ότι το συστήμα -0.5/ανά μάθημα ήταν λάθος για τους λόγους που προαναφέρθηκαν ή να πεις σε τι εξηπηρετούσε άρα δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε αυτή τη κουβέντα. Έτσι κι αλλιώς το μάθημα άλλαξε αρά εισακουστήκαμε και αυτό μετράει για μένα. Έχετε όντως πολύ σημαντικότερα προβλήματα να λύσετε στο DUTH. Καλή τύχη με αυτά και μακάρι να τα καταφέρετε!
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 05 Μαρ 2013, 16:45

Στις υπερβολικές ατάκες τύπου "απάνθρωπος" καταλαβαίνεις ότι δε μπορώ να απαντήσω σοβαρά.
Θυμάμαι και άλλα μαθήματα τύπου +βαθμολογία/παρουσία (όχι απλά εργαστηρίου, αλλά μαθήματος το οποίο δεν ήταν καν επιλογής) .. Αυτό δηλαδή επειδή μας βόλευε δε λέγαμε τίποτα έτσι; Μόνο το (-) μας πειράζει. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Είμαι κάθετα αντίθετος για την αντιμετώπιση σου για το συγκεκριμένο μάθημα. Εφόσον το διάλεξες, δέχτηκες όλους τους όρους. Οπότε αν μετά από ένα εξάμηνο κάποιος γκρίνιαξε μόνο ανευθυνότητα μου βγάζει και μη αποδοχή των συνεπειών των πράξεων του.

Και δεν έγινε φασαρία στην αρχή του μαθήματος, αλλά κάτι μήνες αργότερα, λίγο πριν τις βαθμολογίες,( και από άτομο που μάλλον έκανε απουσία). Ας μην έκανε απουσία, ας μην έπαιρνε το μάθημα ή ας έκανε φασαρία από την αρχή. Η γκρίνια μετά μου ακούγεται ως αντίδραση παιδιών δημοτικού.

Στον εργασιακό χώρο που τώρα βγαίνεις, και αφήνεις εμάς να αναρωτηθούμε για τα προβλήματά μας, θα δεις ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο σκληρά και απάνθρωπα ( χωρίς εισαγωγικά)..Οπότε μακάρι, το πιο απάνθρωπο που θα ζήσει κάποιος ΦΟΙΤΗΤΗΣ ( που ειναι η δουλειά του να μαθαίνει και να παρακολουθεί) στο DUTH να είναι οι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 05 Μαρ 2013, 17:01

Το τι θα δω άστο να το ξέρω εγώ καλύτερα.. όταν μάθεις να απαντάς σε αυτό που σε ρωτάνε ίσως σε πάρω και εγώ στα σοβάρα. Αρκετό χρόνο έχασα εδώ.. Καλή συνέχεια!
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 05 Μαρ 2013, 17:49

n1book13 έγραψε:Το τι θα δω άστο να το ξέρω εγώ καλύτερα.. όταν μάθεις να απαντάς σε αυτό που σε ρωτάνε ίσως σε πάρω και εγώ στα σοβάρα. Αρκετό χρόνο έχασα εδώ.. Καλή συνέχεια!

Σου απάντησα σε όλα. Μάλλον εσύ δε μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα..

Υ.Γ. Τώρα που θα πάρω και εγώ πτυχίο και μιας που δε θα μπορεί να με αγγίξει κανείς πλέον ας ξεθάψω κανένα θέμα 3 ετών από παλιά και με θάρρος να τα χώσω σε κάποιον γιατί μάλλον δεν θα έχω τι άλλο να κάνω.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 05 Μαρ 2013, 17:54

Δηλαδή εσύ συμφωνούσες με το σύστημα -0.5/ανα απούσια? Οκ τότε με κάλυψες.
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό gtsorb » 05 Μαρ 2013, 18:18

Νίκο, αν και έχω διαγραφεί και δε γράφω πλέον στο φόρουμ εδώ και καιρό, αναγκάστηκα να ξαναγραφτώ για να απαντήσω στις εξυπνάδες και τις μπηχτές σου προς εμένα.

Ο πιο εύκολος και εύπεπτος τρόπος για να αποδομήσεις μια κριτική, είναι να αποδώσεις σε αυτόν που την ασκεί προσωπικά κίνητρα. Ο "διαχειριστής" του φόρουμ κ. ***** (που μάλλον είτε είναι καλός φίλος με τους διδάσκοντες - είτε είναι καλός "χάκερ") ανακάλυψε ότι ο βαθμός μου θα ήταν 10 αλλά λόγο μίας απουσίας που είχα έγινε 9 και φυσικά, με την περίσσεια εξυπνάδα που τον χαρακτηρίζει, δημοσίευσε τα προσωπικά μου δεδομένα. Άρα εγώ πρέπει μπήκα σε όλη αυτή τη διαδικασία για 1 μόναδα, έτσι; Για να δούμε...

α) Δυστυχώς είχα φροντίσει (επειδή εκτός από εκπρόσωπος στον Τομέα ήμουν και φοιτητής στο συγκεκριμένο μάθημα) η παρέμβαση να γίνει αφού οι βαθμοί περαστούν στη γραμματεία για να μη μπορεί κανείς να μου αποδώσει προσωπικά κίνητρα αλλά εσείς τον χαβά σας. Η κριτική είχε το νόημα του feedback αφότου το μάθημα ολοκλήρωσε τον κύκλο του, ώστε να βελτιωθεί το επόμενο εξάμηνο για την επόμενη φουρνιά.
β) Ο Σύλλογος λειτουργεί ομαδικά και συλλογικά, όχι ατομικά. Δεν είναι ο Σύλλογος μου επειδή έτυχε και ήμουν ιδρυτικό μέλος. Η απόφαση πάρθηκε συλλογικά και όχι επειδή είχα εγώ "προσωπικά κίνητρα".
γ) Η παρέμβαση δεν έγινε μόνο για το -0.5/απουσία. Ξεστραβώσου, υπάρχουν άλλες 3 προτάσεις. Και άλλα μαθήματα είχαν αυτό το σύστημα (π.χ. Java) αλλά δεν έγινε παρέμβαση γι' αυτά επειδή το εργαστήριο ήταν καλύτερο (τουλάχιστον δε κάναμε copy-paste κώδικα εκεί!).

Δε ξέρω τι πολιτική έχετε στο DEECE αλλά να γράφει κάποιος moderator (που υποτίθεται έχει κάποιο κύρος παραπάνω από το μέσο χρήστη) δημοσιεύσεις τύπου "ξέρω γιατί έγινε, είχε σκοπιμότητες αλλά δε θα σας τις πω" εμένα προσωπικά μου προκαλλούν έμετο. Δε ξέρω αν δέχεσαι υποδείξεις αλλά σου προτείνω να κλειδώσεις το thread γιατί (εκτός από το ότι έχουν περάσει 2.5 χρόνια) εσύ και ο ***** αποφασίσατε το εξελίξατε σε προσωπική επίθεση προς εμένα που δε νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν άλλο χρήστη.

Καλή συνέχεια,
Τσορμπατζόγλου Γιώργος.
Τελευταία επεξεργασία από brera και 05 Μαρ 2013, 18:49, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Απόκρυψη προσωπικών δεδομένων που δημοσιοποιήθηκαν από το χρήστη
gtsorb
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 17:37

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό n1book13 » 05 Μαρ 2013, 18:27

gtsorb έγραψε:Ο πιο εύκολος και εύπεπτος τρόπος για να αποδομήσεις μια κριτική, είναι να αποδώσεις σε αυτόν που την ασκεί προσωπικά κίνητρα.


Πιο πολύ δεν μπορώ να συμφωνήσω. Και μένα με έφαγε ότι ήμουν ανεύθυνος και εγώ και οι άλλοι φοιτητές και για την ουσία της κριτικής καμία κουβέντα... Μονό παραπομπές σε άλλα μαθήματα για να μας πουν το αυτονόητο, ότι υπάρχουν και χειρότερα. Και εμένα το πρόβλημα μου ήταν μόνο το -0.5/ανά απουσία αυτό έθεσα σαν θέμα και όχι τη φοιτητής ήμουν, τι κίνητρα είχα, τι καλός που είναι ο διδάσκων κτλ. Αλλά όλοι ξέρουμε τι σημαίνει η επίθεση στο ήθος του αντίπαλου σαν επιχείρημα..
n1book13
 

Re: Παρέμβαση του ΣΦΤΗΜΜΥ στο τρόπο διεξαγωγής του Εργαστηρί

Δημοσίευσηαπό brera » 05 Μαρ 2013, 18:48

n1book13 έγραψε:
gtsorb έγραψε:Ο πιο εύκολος και εύπεπτος τρόπος για να αποδομήσεις μια κριτική, είναι να αποδώσεις σε αυτόν που την ασκεί προσωπικά κίνητρα.


Πιο πολύ δεν μπορώ να συμφωνήσω. Και μένα με έφαγε ότι ήμουν ανεύθυνος και εγώ και οι άλλοι φοιτητές και για την ουσία της κριτικής καμία κουβέντα... Μονό παραπομπές σε άλλα μαθήματα για να μας πουν το αυτονόητο, ότι υπάρχουν και χειρότερα. Και εμένα το πρόβλημα μου ήταν μόνο το -0.5/ανά απουσία αυτό έθεσα σαν θέμα και όχι τη φοιτητής ήμουν, τι κίνητρα είχα, τι καλός που είναι ο διδάσκων κτλ. Αλλά όλοι ξέρουμε τι σημαίνει η επίθεση στο ήθος του αντίπαλου σαν επιχείρημα..


Εφόσον το επέλεξα, και εγώ και εσύ σημαίνει ότι συμφωνούσαμε.
Εγώ έκανα απουσία αλλά δέχτηκα τη συνέπεια και δεν πήγα να κλαφτώ.
Αυτοί ήταν οι κανόνες τους οποίους είχα αποδεχτεί στην αρχή.
Αν έκανα φασαρία μετά από ένα εξάμηνο, τότε ο μόνος που θα φαινόταν χαζός (που δεν ήξερα τι επέλεγα στην αρχή) και ανεύθυνος θα ήμουν εγώ..

Αν τα παράπονα γινόντουσαν πριν την επιλογή του μαθήματος, με επιχειρήματα και όχι με φαμφάρες στον καθηγητή τότε σαφώς και θα συμφωνούσα με το να μην υπάρχουν απουσίες.
Ελπίζω να σε κάλυψα.

Και τελευταίο..
Ήσουν τόσα χρόνια σε αυτή τη σχολή. Μόλις πήρες πτυχίο είπες να γραφτείς στο forum, να κάνεις 7 ποστ για ένα μάθημα που παίζει να έχει αλλάξει από τότε 10 φορές..Ευχαριστούμε για την προσφορά σου στην κοινότητα.

gtsorb έγραψε:Νίκο, αν και έχω διαγραφεί και δε γράφω πλέον στο φόρουμ εδώ και καιρό, αναγκάστηκα να ξαναγραφτώ για να απαντήσω στις εξυπνάδες και τις μπηχτές σου προς εμένα.

Να λέμε αλήθειες. Αυτοδιαγράφτηκες..

gtsorb έγραψε:Ο πιο εύκολος και εύπεπτος τρόπος για να αποδομήσεις μια κριτική, είναι να αποδώσεις σε αυτόν που την ασκεί προσωπικά κίνητρα. Ο "διαχειριστής" του φόρουμ κ.*****(που μάλλον είτε είναι καλός φίλος με τους διδάσκοντες - είτε είναι καλός "χάκερ") ανακάλυψε ότι ο βαθμός μου θα ήταν 10 αλλά λόγο μίας απουσίας που είχα έγινε 9 και φυσικά, με την περίσσεια εξυπνάδα που τον χαρακτηρίζει, δημοσίευσε τα προσωπικά μου δεδομένα. Άρα εγώ πρέπει μπήκα σε όλη αυτή τη διαδικασία για 1 μόναδα, έτσι; Για να δούμε...

Το ποιος δε σέβεται προσωπικά δεδομένα, νομίζω φαίνεται..Το να αποκαλύπτεις ονόματα χρηστών που υπερασπίζονται το δικαίωμα της ιδιωτικότητάς τους δε νομίζω να σε τιμά. Οπότε μην κατηγορείς κάποιον όταν κάνεις τα ίδια πράγματα..

gtsorb έγραψε:Δε ξέρω τι πολιτική έχετε στο DEECE αλλά να γράφει κάποιος moderator (που υποτίθεται έχει κάποιο κύρος παραπάνω από το μέσο χρήστη) δημοσιεύσεις τύπου "ξέρω γιατί έγινε, είχε σκοπιμότητες αλλά δε θα σας τις πω" εμένα προσωπικά μου προκαλλούν έμετο. Δε ξέρω αν δέχεσαι υποδείξεις αλλά σου προτείνω να κλειδώσεις το thread γιατί (εκτός από το ότι έχουν περάσει 2.5 χρόνια) εσύ και ο ***** αποφασίσατε το εξελίξατε σε προσωπική επίθεση προς εμένα που δε νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν άλλο χρήστη.


1) Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
2) Εφόσον ο σύλλογος πήρε την απόφαση συλλογικά και δεν ήταν δικιά σου προσωπική βεντέτα εσύ γιατί θίχτηκες; Αναφέρθηκα πουθενά σε εσένα;
3) Μέχρι στιγμής σε όλο το τόπικ, και στη ζωή, προσωπική βεντέτα και μίσος φαίνεται να έχεις μόνο εσύ.

Το τοπικ κλειδώνεται γιατί δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης. Το μάθημα στο οποίο γίνονται αναφορές έγινε πριν 2-3 χρόνια. Τα δεδομένα μπορεί να άλλαξαν. Οπότε η συζήτηση δεν έχει κανένα νόημα.
Alfa Romeo is love and passion...
Senza cuore saremmo solo macchine!!
Άβαταρ μέλους
brera
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 18:30
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Προηγούμενη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες