
patirgerasimos έγραψε:και ποια μαθηματα να βγαλουμε τοτε? σε ποιες επιστημονικες περιοχες να εστιασουμε? με τις υπόλοιπες τι θα γίνει? Νομίζω ότι το εύρος του αντικειμένου μας είναι πολύ μεγάλο και έχει σημασία ο χωρισμός αυτός αλλιώς θα μείνουμε στις γενικότητες μια ζωη ή θα πρεπει να σπουάζουμε 10 χρόνια και όχι 5

patirgerasimos έγραψε:Νομίζω ότι το εύρος του αντικειμένου μας είναι πολύ μεγάλο και έχει σημασία ο χωρισμός αυτός αλλιώς θα μείνουμε στις γενικότητες μια ζωη ή θα πρεπει να σπουάζουμε 10 χρόνια και όχι 5
). Εν μέρει ναι, έχουν δίκιο αυτοί που το λένε, αλλά γιατί;; Είναι πραγματικά τόσο δύσκολα όσο λένε;; Όχι. Και γιατί λοιπόν έχει βγει αυτή η φήμη;; Αναφέρθηκε πιο πάνω, ότι μέχρι το 5ο εξάμηνο, η μόνη επαφή που έχουν οι φοιτητές με την κατεύθυνση των Τηλεπ. είναι τα Πεδία Ι & ΙΙ. Αν και δεν θα συμφωνίσω απόλυτα, θα το δεχθώ ως επιχείρημα. Ας ξεκινήσουμε από εδώ λοιπόν. Είναι αλήθεια ότι τα μαθήματα των Πεδίων, από την φύση του αντικειμένου δεν είναι και από τα ευκολότερα. Για να παρακάμψουν όμως αυτές τις δυσκολίες στην φύση του μαθήματος και να γίνουν πιο ελκυστικά ή πιο αγαπητά τα συγκεκριμένα μαθήματα τι κάνανε οι κατα καιρούς διδάσκοντες των μαθημάτων;; Τίποτα απολύτως. Ο ένας το έριχνε στον άλλο το μάθημα και ο άλλος δεν πήγαινε κάν στην τάξη να διδάξει. Νέα μορφή διδασκαλίας στο Πολυτεχνείο του 21ου αιώνα, με αποτέλεσμα στο τέλος να την πληρώνουν οι φοιτητές, οι οποίοι κάνουν τα πάντα για να περάσουν το μάθημα μόνο και μόνο για να μην τα ξαναδούν μπροστά τους, έστω και αν δεν έχουν καταλάβει απολύτως τίποτα στην πορεία από Η/Μ πεδία. Μετά απ' όλα αυτά, έρχεται η επιλογή Κύκλου σπουδών. Εκεί τι βλέπουν;; "Εφαρμοσμένος Ηλεκτρομαγνητισμός" Μπρρρρρ-ξουτ-ξουτ-ξουτ, αμάν και πώς κάναμε να περάσουμε τα δύο πρώτα (αν τα έχουν περάσει μέχρι τότε) να φορτώσουμε και 3ο βάσανο στο κεφάλι μας, δε σφάξανε... Έτσι λοιπόν, μετά το πρώτο ξεσκαρτάρισμα μένουν οι λίγοι, οι γενναίοι, οι μαζόχες. Οι οποίοι με το καλό πάνε στο 4ο και 5ο έτος και έχουν στο πιάτο τους μια σπεσιαλιτέ από Ραδιοκύματα, Κεραίες Ι, Σχεδιασμό Μικρ. Κυκλωμάτων, Ζεύξεις, Κεραίες ΙΙ, Κινητές, Δορυφορικές και δε συμαζεύεται. Με εργασίες, εργαστήρια και αρκετή ύλη και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, έρχεται και η επιβράβευση της εξεταστικής με τα 5αράκια και τα 6άρακια να πέφτουν βροχή. Και ακούει ο Τηλεπικοινωνιακός τους συμφοιτητές του που πήγαν ενεργειακοί ή ηλεκτρονικοί: "Έκανα μια εργασιούλα και τσίμπισα το 8αράκι μου", "Διάβασα μια μέρα και χτύπησα ένα 9". Οπότε σκέφτεται ο καημένος ο Τηλέπ: "Ρε μήπως ήμουν μακάκας;; Μήπως μου πουλήσανε γουρούνι στο σακί;; Αφού όλοι το ίδιο χαρτί πέρνουμε, γιατί να χτυπιέμαι εγώ άδικα και να πέρνω 5ρια και 6ρια και οι άλλοι να χυπανε βαθμούς;;". Και σαν δεν φτάνανε όλα αυτά, ήρθε και ο Σεπτέμβρης του 2007 και έδεσε το γλυκό. Διπλή εξεταστική και ούτε ένας φοιτητής δεν πέρασε Κεραίες Ι & ΙΙ και τις δυο φορές που εξετάστικαν στα συγκεκριμένα μαθήματα...(μα τι στουρνάρια!!)


AtplPilot έγραψε:Ακολουθεί το σύστημα που ακολουθείς και συ..σπιτι-γραφείο-γραφειο-σπιτι..υπακούει στο τυφλο ανιαρο σύστημα που έχει συνηθίζει τόσα χρόνια..

JimMichael έγραψε: Ας συνεχίσουν λοιπόν οι καθηγητές να τσακώνονται μεταξύ τους κι εμείς να αντιγράφουμε μια ζωή από "σκονάκια"/ από το διπλανό μας / από τις σημειώσεις που παπαγαλίσαμε για να γράψουμε το στάνταρ θέμα και ο κόσμος θα συνεχίσει να γυρίζει...





gkyriac έγραψε:Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος διατήρησης ενός καλού επιπέδου παρεχόμενης προπτυχιακής εκπαίδευσης και ταυτόχρονα αποφυγής δυσλειτουργιών του τμήματος είναι η θέσπιση του κανόνα : “Εκπόνηση Διπλωματικής Εργασίας στο αντικείμενο της Κατεύθυνσης (Κύκλου) Σπουδών που έχει επιλέξει ο κάθε φοιτητής”.
)

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες