Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό paul21 » 21 Σεπ 2010, 09:38

Vagoulas έγραψε:
LoVaBiLL έγραψε:+1


+1


+1
Δε θέλω τζάκι , Δε θέλω σόμπα.... θέλω μονάχα της Original τη μπόμπα.
Άβαταρ μέλους
paul21
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 21:11

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 21 Σεπ 2010, 11:24

Παρακαλώ να μη συνεχιστεί άλλο το +1.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό kkonstan » 21 Σεπ 2010, 12:45

LoVaBiLL έγραψε:Για τους πρωτοετείς και όχι μόνο*:

ΔΩΡΕΑΝ** ότι κυκλοφορεί από την Microsoft (πλην του Office)
-Windows XP, Vista, 7
-Προγραμματιστικές πλατφόρμες (.NET)
-Και ότι βάλει ο νου σας

Μόνο στο http://msdnaa-anafandon.grnet.gr/

*Όσους τυχόν τους ξέφυγε
**Δωρεάν μάι ας. Πληρωμένα όλα με το ΦΠΑ είναι. Στον προϋπολογισμό του ΔΠΘ. Τίποτα δεν είναι Δωρεάν του Βασιλάκη.
Γιαυτό αν ακόμη είστε με XP ή ακόμη χειρότερα αν σας κορόιδεψαν( :P ) με σπασμένα XP καιρός για αναβάθμιση.

Αυτό πιστεύω είναι ένα από τα πρώτα και καλύτερα νέα για έναν Νεοεισαχθέντα.
Και αφήστε τους άλλους να μάχονται.

Edit: Το account του Uni. Username χωρίς @ee.duth.gr


Το Office δεν το δίνουν γιατί υπάρχει στο εμπόριο φοιτητική έκδοση ~€70 αν θυμάμαι καλά.

Όσον αφορά την χρέωση, το τμήμα πληρώνει μια ετήσια συνδρομή σε πολύ προνομιακή τιμή (ισχύει μόνο για τμήματα που σχετίζονται με πληροφορική) και είναι ανεξάρτητα του τι χρήση γίνεται, οπότε κάντε την δουλειά σας, δεν θα επιβαρύνετε τον προυπολογισμό του ΔΠΘ εσείς προσωπικά =P

Δεν δικαιούστε μόνο από το MSDNAA βέβαια, αν και αυτό έχει τα σημαντικότερα προγράμματα... λεπτομέρειες εδώ:

http://noc.duth.gr/services/anafandon/

-----------------

ΥΓ: Τα usernames για το WiFi δίνονται από τη γραμματεία ή από το υπολογιστικό κέντρο; η γραμματεία μου είπε να κάνω αίτηση στο υπολογιστικό κέντρο ενώ στο σάιτ του υπολογιστικού κέντρου λέει πως τα συνθηματικά και τα usernames δίνονται από τη γραμματεία. WTF? :P


Οι γραμματείες, εδώ και χρόνια, εκδίδουν username/password για πρόσβαση στο πληροφοριακό τους σύστημα που χρησιμοποιείται για δήλωση μαθημάτων, βαθμολογίες κλπ.

Από πέρσι για όλους τους φοιτητές της Πολυτεχνικής Σχολής και από φέτος για όλους τους φοιτητές του ΔΠΘ οι ίδιοι κωδικοί ισχύουν και για τις υπηρεσίες του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύων και συνεργαζόμενων φορέων (πχ ΕΔΕΤ, για τον Ευδοξο που θα χρησιμοποιήσετε πρώτη φορά φέτος για τα συγγράμματα).

Εμείς στο ΚΔΔ ΔΕΝ έχουμε πρόσβαση στην μηχανογράφηση των γραμματειών, απλά έχει γίνει μία διασύνδεση για να πιστοποιούνται οι χρήστες... ευχαρίστως να έρθετε στο ΚΔΔ πχ για τεχνική υποστήριξη, αλλά όσον αφορά έκδοση/αντικατάσταση username/password, ΜΟΝΟ η γραμματεία μπορεί να σας εξυπηρετήσει.

Αν κάποιος σας έστειλε σε εμάς έκανε λάθος. Πρίν το 2009 εκδίδαμε εμείς ξεχωριστό λογαριασμό για τις υπηρεσίες μας και μάλλον δεν πήρε το memo ο συγκεκριμένος υπάλληλος...

Να τονίσω μιας και αναφέρθηκες στο WiFi οτι είναι η μόνη υπηρεσία που σκόπιμο είναι να βάλεις στο username όλο το email γιατί μόνο έτσι θα λειτουργήσει εκτός ΔΠΘ (αν δεν υπάρχει @...duth.gr δεν θα ξέρουν οι ξένοι RADIUS server σε ποιό ίδρυμα ανήκεις για να προωθήσουν κατάλληλα το request).
Τελευταία επεξεργασία από megatron και 23 Σεπ 2010, 00:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Συγχώνευση συνεχόμενων δημοσιεύσεων
kkonstan
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2009, 03:16

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Stokos » 21 Σεπ 2010, 13:31

kkonstan έγραψε:Το Office δεν το δίνουν γιατί υπάρχει στο εμπόριο φοιτητική έκδοση ~€70 αν θυμάμαι καλά.


ή δωρεάν το απολύτως ισοδύναμο Open Office ;)
Stokos
 

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Stokos » 23 Σεπ 2010, 19:27

Επιστρέφουμε στο θέμα: "Συζήτηση Νεοεισακτέων"

Είδηση του ΒΗΜΑτος που αναδημοσιεύτηκε στην λίστα EECE και βρήκα ενδιαφέρουσα:

Συμπλοκή μελών της κυβερνητικής φοιτητικής παράταξης ΠΑΣΠ με ομολόγους τους της ΔΑΠ έλαβε χώρα χθες στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και μάλιστα συνοδεύτηκε από κατηγορίες για εμφάνιση όπλων εντός του ιδρύματος. Τα μέλη της ΔΑΠ κατήγγειλαν ότι τους επιτέθηκαν φοιτητές της ΠΑΣΠ, με τη συνοδεία εξωπανεπιστημιακών ατόμων, και ότι στη συμπλοκή που ακολούθησε φοιτητής χτυπήθηκε με λαβή όπλου. Η ΠΑΣΠ από την πλευρά της αρνείται το γεγονός. Στη μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσαν οι φοιτητές που χτυπήθηκαν δεν αναφέρονται στο θέμα της επίθεσης με το όπλο, ενώ στην περιγραφή του γεγονότος φοιτητής καταθέτει ότι είδε ένα πιστόλι μέσα στο μπουφάν ενός εκ των επιτιθεμένων.

Ο πρύτανης του ΑΠΘ κ. Γ. Μυλόπουλος σχολιάζοντας στο «Βήμα» τα επεισόδια ανέφερε ότι διέταξε Ενορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου να διερευνηθεί η καταγγελία. Ωστόσο, εκφράζει την αγανάκτησή του για τις μεθόδους που επιλέγουν κάθε χρόνο οι φοιτητικές παρατάξεις για να «προσηλυτίσουν» τους πρωτοετείς φοιτητές την περίοδο των εγγραφών τους. «Ολη αυτή η ιστορία και το θέατρο που παίζεται κάθε χρόνο την περίοδο των εγγραφών έχουν εξαντλήσει τα όριά τους» σημείωσε χαρακτηριστικά και τόνισε ότι θα εισηγηθεί από την επόμενη χρονιά οι εγγραφές των πρωτοετών να γίνονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... z10NI3Ig00
Stokos
 

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Roygbiv » 24 Σεπ 2010, 14:46

Πάρα μα πάρα πολύ καλή κίνηση οι ηλεκτρονικές εγγραφές.
Δίκιο έχουν. Αυτό πραγματικά είναι πανηγύρι. (Άκουσα και στα ΤΕΙ Αθήνας "επιστρατεύανε" άτομα εκτός πανεπιστημίου για να προωθήσουν παρατάξεις...)


Anyway, άλλα δύο newb questions.

1) Για την αναβολή στο στρατό τι πρέπει να κάνω; Να πάρω βεβαίωση σπουδών και να πάω στα ΚΕΠ ή πρέπει να πάω στη Στρατολογία;
2) Για την δήλωση και την έναρξη μαθημάτων θα ενημερωθούμε από δω;

Thanks =)
15 steps, then a sheer drop.
Άβαταρ μέλους
Roygbiv
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2010, 17:48
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 24 Σεπ 2010, 14:58

Roygbiv έγραψε:2) Για την δήλωση και την έναρξη μαθημάτων θα ενημερωθούμε από δω;


Από τις προπτυχιακές ανακοινώσεις της επίσημης σελίδας. Θα έχει ανακοίνωση προγράμματος και δηλώσεις μαθημάτων επιλογής (ηλεκτρονικά).
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό dimitrisgr » 24 Σεπ 2010, 16:22

Roygbiv έγραψε:1) Για την αναβολή στο στρατό τι πρέπει να κάνω; Να πάρω βεβαίωση σπουδών και να πάω στα ΚΕΠ ή πρέπει να πάω στη Στρατολογία;

Thanks =)


Από ότι θυμάμαι χρειάζεται ενα πιστοποιτικό απο τι σχολή για το ότι σπουδάζεις και πόσα χρόνια διαρκεί η φοίτηση και να πας στην στρατολογία.Επειδή όμως έχει περάσει αρκετός καιρός απο τότε που έκανα τα χαρτία μου,θα σου πρότεινα να πάρεις ενα τηλέφωνο στην στρατολογία της πόλης σου(όπου είσαι γραμμένος) και να ενημερωθείς για τα απαραίτητα δικαιολογητικά.Η αναβολή που θα πάρεις θα είναι μέχρι το 28ο έτος τις ηληκίας σου.
Γίνε και εσύ
Εικόνα
dimitrisgr
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 22:17

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό megatron » 24 Σεπ 2010, 16:39

Roygbiv έγραψε:Για την αναβολή στο στρατό τι πρέπει να κάνω; Να πάρω βεβαίωση σπουδών και να πάω στα ΚΕΠ ή πρέπει να πάω στη Στρατολογία;


Για το πρώτο σου ερώτημα, θα σου πω ότι στην γραμματεία κανονικά οι ίδιοι από μόνοι τους δίνουν την κατάλληλη βεβαίωση για την αναβολή, αλλά αν δεν το έχουν κάνει ήδη, ή θα την ζητήσεις ηλεκτρονικά μέσω του unistudent με τους κωδικούς που σου έχουν δώσει, όπου θα πατήσεις εκεί αριστερά στο μενού:
"Αιτήσεις"-->Νέα Αίτηση-->Θέμα:Πιστοποιητικό-->Σημειώσεις: Για την Στρατολογία ή για αναβολή στρατού κλπ, ή θα πας να την ζητήσεις εσύ εκεί αυτοπροσώπως και θα τους πεις ότι την θέλεις για τον στρατό.
Λογικά αρκεί να πας στα ΚΕΠ, κι όχι στην Στρατολογία.

Roygbiv έγραψε:Για την δήλωση και την έναρξη μαθημάτων θα ενημερωθούμε από δω;

Για την έναρξη των μαθημάτων, έβγαλε σήμερα η γραμματεία την εξής ανακοίνωση:
Έναρξη μαθημάτων ακαδημαϊκού έτους 2010-2011 στις 5-10-2010.
Άβαταρ μέλους
megatron
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 08 Απρ 2008, 17:46
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Roygbiv » 24 Σεπ 2010, 17:06

Χμμμ, καλά, η γραμματεία δεν μου'δωσε username. Άμα τους πάρω τηλέφωνο θα μου τα δώσουν ή πρέπει να πάω στην γραμματεία; (wtf, θα ταξιδέψω πάλι μέχρι την Ξάνθη; lol)

Ευχαριστώ για τον κόπο σου πάντως αδερφέ. Θα τους πάρω στην γραμματεία την Δευτέρα τηλέφωνο να βγάλω άκρη.
15 steps, then a sheer drop.
Άβαταρ μέλους
Roygbiv
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2010, 17:48
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό patirgerasimos » 24 Σεπ 2010, 17:26

μπα πρέπει να πας αυτοπροσώπως.. αλλα πέρυσι είχαν βγάλει ανακοίνωση για το πότε θα πάρετε τους κωδικούς
Άβαταρ μέλους
patirgerasimos
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 1158
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 20:02
Τοποθεσία: Μονή Εσφιγμένου

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 24 Σεπ 2010, 18:55

Και δε πας φαντάρος να τελειώνεις!!! :D
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Roygbiv » 25 Σεπ 2010, 19:23

LoVaBiLL έγραψε:Και δε πας φαντάρος να τελειώνεις!!! :D


Για εκεί μας βλέπω εν τέλει...
Τα μαθήματα αρχίζουν στις 5/10, η φοιτητική μέριμνα είπε ότι τα αποτελέσματα για τις εστίες θα ανακοινωθούν το πρώτο 10μερο του Οκτώβρη οπότε παίζει να χάσουμε και μαθήματα. Άσε που υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην πάρω σπίτι, ούτε και μετεγγραφή.
Αχ ελλαδάρα!

ΥΓ: Για τα συγγράμματα τι έχετε να προτείνετε οι παλιοί φοιτητές; Είναι κανένα που αξίζει να αποφύγω ή ό,τι και να πάρω θα οφελήσει το ίδιο; (ρωτώ μιας και την άλλη βδομάδα αρχίζει η επιλογή)
15 steps, then a sheer drop.
Άβαταρ μέλους
Roygbiv
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2010, 17:48
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Stokos » 25 Σεπ 2010, 23:26

Η επιλογή συγγράμματος είναι ψευδαίσθηση. Συνήθως είθισται στο πρώτο μάθημα ο καθηγητής να λέει πιο είναι το "κατάλληλο" σύγγραμα για το μάθημα. Αν χάσεις το πρώτο μάθημα τότε δήλωσε το πρώτο στη λίστα επιλογής, αφού βάζουν "το κατάλληλο" βιβλίο πρώτο ;)
Stokos
 

Re: Πληροφορίες - Συζήτηση Νεοεισακτέων [2010-2011]

Δημοσίευσηαπό Roygbiv » 27 Σεπ 2010, 09:14

Μετά τις 16/10 θα βγουν τα αποτελέσματα για την εστία. Χάνουμε και 10 μερούλες.
Α ρε Ελλάδα... :/
15 steps, then a sheer drop.
Άβαταρ μέλους
Roygbiv
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2010, 17:48
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Προηγούμενη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron