Το Επίπεδο της Σχολής μας

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 10 Ιουν 2008, 15:08

Σαν να δυσκόλεψαν τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου;;.... Νιώθω πως υπάρχει μια γενικότερη τάση "αναβάθμισης" των εξετάσεων...

Λέτε να έχουν μιλήσει οι καθηγητές;;
Έχει να κάνει καθόλου με τις καινούργιες εγκαταστάσεις;;

Καθηγητής (λέμε τώρα): "Τώρα στα καινούργια κτήρια νιώθω άλλος άνθρωπος. Θα γίνω καλύτερος επιστήμων, το ίδιο και οι μαθητές μου..."
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό kkalop » 10 Ιουν 2008, 16:33

χαχα, πάντα άτομο με ανυσηχίες   :P

πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι το ίδιο πιστεύουν πολλοί γνωστοί μου
Άβαταρ μέλους
kkalop
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 17:48
Τοποθεσία: Λαμία
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό laplace » 10 Ιουν 2008, 16:54

Πάντως σχέδιο σήμερα ήταν αρκετά δύσκολο :-\ Αγχώθηκα λίγο..Καλό δεν είναι να αναβαθμίζεται το επίπεδο?
laplace
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 17:59

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 10 Ιουν 2008, 23:17

LoVaBiLL έγραψε:Σαν να δυσκόλεψαν τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου;;.... Νιώθω πως υπάρχει μια γενικότερη τάση "αναβάθμισης" των εξετάσεων...


Επιτέλους...

laplace έγραψε:Καλό δεν είναι να αναβαθμίζεται το επίπεδο?


Καλό είναι laplace, όχι τίποτα άλλο γιατί πάμε στο εξωτερικό και γινόμαστε και ρεζίλι...
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 10 Ιουν 2008, 23:25

Επιτέλους που ανεβαίνει το επίπεδο γιατί μέχρι στιγμής μας χάιδευαν τα αυτιά με ίδια θέματα. Πρέπει κάποτε να γίνουμε σοβαροί μηχανικοί γιατί να είστε σίγουροι ότι στο επάγγελμα ίδια προβλήματα σπάνια θα συναντάμε.

macJohn έγραψε:Καλό είναι laplace, όχι τίποτα άλλο γιατί πάμε στο εξωτερικό και γινόμαστε και ρεζίλι...

Καλά αυτό το έζησα και εγώ από κοντά και έχω μαι εμπειρία. Παίδες να ξέρετε με το πτυχίο που παίρνουμε σε εταιρεία επιπέδου δύσκολα στεκόμαστε όπως το είδα από την δική μου σκοπιά.

Πάντως γνώμη πρέπει τα πράγματα να γίνουν ακόμη πιο σκληρά όχι μόνο στα θέματα αλλά και κατά την διάρκεια του εξαμήνου με πιο δύσκολες εργασίες και όχι με στυγνές αντιγραφές. 
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό madhoney00 » 10 Ιουν 2008, 23:59

Εχετε δίκιο ρε παιδιά αλλά εξηγήστε μου γιατι να γίνουν πιο δύσκολα τα θέματα ας πούμε στη φυσική3 (ναι είναι ακόμα τρείς οι φυσικές) και να μην παίρνουμε πτυχίο γιατί πρέπει να αναλωνόμαστε σε τέτοια μαθήματα  που ουσιαστικά μας πάνε πίσω? Είναι τουλάχιστον δέκα τέτοια μαθήματα π όχι μόνο δεν πρέπει να δυσκολέψουν αλλα πρέπει να καταργηθούν
Άβαταρ μέλους
madhoney00
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 00:44

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό laplace » 10 Ιουν 2008, 23:59

Όταν λες δύσκολα στεκόμαστε,εννοείς μόνο για το ΔΠΘ ή για το επίπεδο των ελληνικών ΑΕΙ γενικότερα..? Γιατι στο ΕΜΠ να δεις αν πέφτει αντιγραφή.. Με bluetooth , φωτογραφίες και κινητά ::) ::)
laplace
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 17:59

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 11 Ιουν 2008, 00:13

madhoney00 έγραψε:Εχετε δίκιο ρε παιδιά αλλά εξηγήστε μου γιατι να γίνουν πιο δύσκολα τα θέματα ας πούμε στη φυσική3 (ναι είναι ακόμα τρείς οι φυσικές) και να μην παίρνουμε πτυχίο γιατί πρέπει να αναλωνόμαστε σε τέτοια μαθήματα  που ουσιαστικά μας πάνε πίσω? Είναι τουλάχιστον δέκα τέτοια μαθήματα π όχι μόνο δεν πρέπει να δυσκολέψουν αλλα πρέπει να καταργηθούν


Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι βλακία το να κάτσεις να κάνεις τρεις φυσικές.

Άλλα όταν κάνεις για τα τρανζίστορ σε 5 Μαθήματα ( Ηλεκτρονική 1, Μίκρο 2, Μίκρο 3, VLSI 1, VLSI 2) και δεν ξέρεις πως πολώνεται ένα τρανζίστορ ορθά και πότε ανάστροφα δεν είναι αμαρτία???

΄Η όταν κάνεις σε 10 Μαθήματα τις ιδιοτίμες ( Γραμμική Άλγεβρα, ΣΑΕ 1,ΣΑΕ 2,ΣΑΕ 3, Διαφορικές Εξισώσεις και Εξισώσεις Διαφορών και...) και δεν έχεις καταλάβει τι είναι οι ιδιοτιμές και γιατί μας ενδιαφέρουν, δεν είναι αμαρτία???...

Ή όταν κάνεις τον Μετασχηματισμό Laplace και Fourier(Διαφορικές, Μιγαδικές, Κ2, Κ3 και ΨΕΣ και...)  και δεν έχεις καταλάβει τι είναι και τι κάνουν δεν είναι αμαρτία???

Να σου πω εγώ Μ@$%&ία είναι...

Προσωπικά πιστεύω πως θα έπρεπε να ντρεπόμαστε...  :-[
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό dim » 11 Ιουν 2008, 00:24

Καλησπέρα,

Συμφωνώ απόλυτα. Σαφώς και πρέπει να αναβαθμιστεί το επίπεδο της σχολής...αναβάθμιση δεν σημαίνει όμως "βάζω δύσκολα θέματα" μόνο. Αναβάθμιση σημαίνει αλλάζω τρόπο διδασκαλίας, βάζω εργασίες...πιο "ψαγμένες" (ας μου επιτραπεί η φράση), βάζω τους φοιτητές να κάνουν εργαστήρια  στα οποία δεν θα πηγαίνουν για να πατάνε κουμπάκια και να παίρνουν ενδείξεις οργάνων ή να συνδέουν το μπλε καλώδιο στην θύρα 1 και το πράσινο στην θύρα 2 (τα χρώματα είναι τυχαία!!!).
Από προσωπική εμπειρία θα μιλήσω τώρα (η οποία αφορά το διάστημα που διανύουμε/εργασία σε μεγάλη διεθνούς εμβέλειας εταρεία...δεν αναφέρω όνομα...για λόγους διαφήμισης) οι απαιτήσεις για να καλυφθεί μία θέση Ηλεκτρολόγου Μηχανικού είναι πολλές έως πάρα πολλές.
Από συζητήσεις με άλλους συναδέλφους έχω καταλάβει επίσης ότι στα υπόλοιπα πανεπιστήμια δεν κάνουν περισσότερα πράγματα...όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αλλά διαφέρει ο τρόπος με τον οποίο τα διδάσκονται, τα βιβλία που τους μοιράζονται κτλ κτλ.
Πάντως γνώμη μου είνα ότι δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές...όλοι μας φταίμε...και όλοι μας πρέπει να δουλέψουμε και να απαιτήσουμε.

Φιλικά.
dim
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 03 Μαρ 2008, 23:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 11 Ιουν 2008, 00:28

laplace έγραψε:Όταν λες δύσκολα στεκόμαστε,εννοείς μόνο για το ΔΠΘ ή για το επίπεδο των ελληνικών ΑΕΙ γενικότερα..? Γιατι στο ΕΜΠ να δεις αν πέφτει αντιγραφή.. Με bluetooth , φωτογραφίες και κινητά ::) ::)


Να σου πω την αλήθεια φίλε μου δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα ΑΕΙ. Φωτιά να πιάσουν που λέει ο λόγος ούτε κουβά δεν θα πιάσω για να ρίξω νερό. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να βγω καλός μηχανικός και να πάω σε μια δουλειά να ανταποκριθώ άμεσα και όχι να με κοροϊδεύει ο κάθε άσχετος και να μου λέει δεν σας μαθαίνουν τίποτα τελικά στο πανεπιστήμιο. Συνεπώς αφού θέλω να πάω εγώ καλά θα θέλω να πάει καλά μόνο το ΔΠΘ γιατί τυγχάνει καλώς ή κακώς να είμαι φοιτητής του. Άρα λοιπόν καλά θα κάνουμε να κοιτάμε των κ#@ο μας και να προσπαθούμε περισσότερο γιατί μόνο έτσι θα γίνουμε καλύτεροι σαν ίδρυμα και πάνω από όλα θα μάθουμε να δουλεύουμε σωστά. Νομίζω σε κάλυψα...
Τελευταία επεξεργασία από Vagoulas και 11 Ιουν 2008, 00:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 11 Ιουν 2008, 00:33

Ξέχασα επίσης να αναφέρω και το καυτό θέμα των Ηλεκτρικών Μηχανών που είναι και Καθαρό Μάθημα ΗΜΜΥ  ;) (2 για όλους και 4 συνολικά για τους Ενεργειακούς) και δεν ξέρουμε που πάνε τα τέσσερα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού  >:() δεν είναι αμαρτία???

Επιμένω, Μ@#$%ία είναι και φταίμε όλοι...
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 11 Ιουν 2008, 00:43

Να πω και κάτι τελευταίο όμως. Συμφωνώ με τον macJohn σε αυτό που λέει σχετικά με τα μαθήματα. Να σας πω την αλήθεια και εγώ λίγα μαθήματα έχω καταλάβει πραγματικά μόνο και μόνο επειδή ασχολήθηκα μόνος μου. Πιστεύω επίσης ακράδαντα πως σε αυτήν την συνομιλία που έχουμε όλοι μας θα συμφωνήσουμε αλλά παρατηρώ ότι όταν έρχεται η ώρα να τα πούμε τελικά όλοι βολευόμαστε και δεν μιλάει κανένας. Θερμή παράκληση λοιπόν σε όλους και ειδικότερα στα μικρότερα έτη, καλύτερα να ξεκινήσουμε να πιέζουμε εμείς οι ίδιοι τους καθηγητές για εργασίες, καλύτερα βιβλία δυσκολότερα θέματα κ.λ.π ώστε να μπορέσουμε να τους περάσουμε μια ιδέα υπάρχει καλό "υλικό" στο ΔΠΘ και αξίζει ο κόπος να ασχοληθούν με αυτό.
Πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα παιδιά και ο "δρόμος προς την Ιθάκη" (τι είπα πάλι ο ποιητής???) πρέπει να γίνει ακόμα πιο δύσβατος γιατί έρχονται χρόνια δύσκολα και θα κλάψουν μανούλες...
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Pagouras » 11 Ιουν 2008, 01:17

Ναι ρε παιδια, με το να κ***βαραμε ολο το εξαμηνο και να περιμενουμε να ερθει η εξεταστικη για να διαβασουμε δεν νομιζω οτι ειμαστε σοβαροι....εκτος του οτι αυτα που διαβαζουμε τα μαθαινουμε πολυ επιφανειακα χωρις να ξερουμε την πραγματικη τους σημασια,απλα για να περασουμε το μαθημα, μονο υψηλο επιπεδο δεν μπορει να θεωρηθει αυτο. Πιστευω πως πρωτα θα πρεπει να εχουμε απαιτησεις οι ιδιοι απο τους εαυτους μας και μετα απο ολους τους υπολοιπους (χωρις βεβαια να παραλειπουμε να πιεζουμε και να απαιτουμε απο ολους τους υπευθυνους να κανουν λιγο καλυτερα τη δουλεια τους, οταν αυτη μπορει να γινει καλυτερη ;))
Τελευταία επεξεργασία από James και 11 Ιουν 2008, 11:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Vorsprung durch Technik
                                    
                                 
Άβαταρ μέλους
Pagouras
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 04 Απρ 2008, 11:18

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 11 Ιουν 2008, 01:39

Ωραία όλα αυτά. Συμφωνώ κι επαυξάνω. Με τη διαφορά όμως ότι στα λόγια είμαστε όλοι εξπέρ. Κι εγώ έλεγα μικρός ότι δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που δεν τελειώνουν τη σχολή τους στα έτη που τους αναλογούν... Να που έγινα κι ένας τέτοιος. Κι άλλα πολλά έχω πει που δεν έχω κάνει. Κακά τα ψέματα. Η βαρεμάρα θα μας φάει. Αλλά, όταν σκέφτεσαι να κάνεις κάτι καλό, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα σε πιέσουν προς το "επιφανειακό" πέρασμα... Είναι οι γονείς που πιέζουν να τελειώσεις γιατί τα λεφτά είναι πολλά που ξοδεύουν, είναι το ότι εσύ θέλεις να τελειώσεις για να πιάσεις γρήγορα δουλειά, είναι το ότι ο καθηγητής δε σε βοηθάει, είναι το ότι η βαρεμάρα για να διαβάσεις δεν έχει όρια, είναι το ότι ο καφές έχει 2 και 2,5 ευρώ και το ποτό 5 και 6, είναι το ότι...  είναι το ότι... Τα πάντα γύρω μας μας διαμορφώνουν έτσι ώστε να δράττουμε πάντα "επιφανειακά", από τη δικιά μας βαρεμάρα μέχρι και τους γονείς μας τους ίδιους.

Οπότε καλά κάνετε και το σκέφτεστε. Κάντε το όμως και κάποια στιγμή.

Υ.Γ. Δε θέλω να θίξω κανενός τη συμπεριφορά ή τις προθέσεις. Απλά κρίνω από τη δική μου συμπεριφορά και από γνωστούς μου παράλληλα και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι κάτι φταίει που μικροί π.χ. αναρωτιόμασταν πώς γίνεται να υπάρχουν τόσοι φτωχοί στον κόσμο και πως θα κάνουμε κάτι για αυτό όταν μεγαλώσουμε, αλλά και τώρα που μεγαλώσαμε πάλι τόσοι και περισσότεροι υπάρχουν..... Έτσι μάθαμε και έτσι πράττουμε.
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό fortsatos » 11 Ιουν 2008, 04:23

macJohn έγραψε:Επιμένω, Μ@#$%ία είναι και φταίμε όλοι...


Γλαφυρότατος και μειλίχιος όπως πάντα... :P :P Έτσι είναι Jonny το επίπεδο, επίπεδο... Αλλά και το baiserακι baiserακι όμως ε?  ;D ;D
Incarnated Solvent Abuse
Άβαταρ μέλους
fortsatos
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 17 Ιαν 2008, 17:48

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron