pxanth έγραψε:Σύμφωνα με αυτά που λέει ο Γιάννης παραπάνω, θα πρέπει κανονικά να στρογγυλοποιηθεί στο 4.5. Πιστεύω όμως, ότι οι περισσότεροι καθηγητές θα το κάνουν 5.
Εδώ λοιπόν ήθελα να καταλήξω. Η απάντηση παραήταν εύκολη για να μην μπορούσα να την απαντήσω σωστα

Απλά μέσω αυτού του post ήθελα να τονίσω κάτι που πολλοί ίσως δεν το ξέρουν. Σύμφωνα με το νομο λοιπον που επικαλειται και ο φιλος Γιαννης οι βαθμολογίες οι οποιες μπορούν να αναρτηθούν ως αποτελεσμα επιδοσης σε ενα μαθημα ειναι: 0,1,2,3,4,5,5.5,6,6.5,7,7.5,8,8.5,9,9.5,10
Με λιγα λογια κατω από το 5 δεν υπάρχει η κλίμακα του 0,5 συνεπώς κατά κάποιο τρόπο οταν ο καθηγητης σε κοβει με 4,5 είναι παράνομο. Είναι υποχρεωμένος να το κάνει 4 ή αλλιώς να βάλει τη βάση (5).
Α και κάτι αλλο. Πιο πάνω ενας φίλος ανέφερε κάτι για 0,5 υπέρ του φοιτητη ή κάτι τέτοιο. Ηθελα απλα να προσθεσω οτι καποιοι καθηγητες προχωρουν πραγματι σε τετοιου ειδους στρογγυλοποιήσεις υπέρ του φοιτητη μόνο ομως οταν το γραπτό ξεπερναει τη βαση (5). Με λιγα λογια ειναι σαν να σου λενε οτι για να θεωρηθεις επιτυχών σε ενα μαθημα οφειλεις να γραψεις τουλαχιστον τη βαση. Εαν το κανεις μπορουμε να κανουμε κατι για να σε βοηθησουμε περισσότερο. Εαν ομως δε φτασεις το 5, δεν εχει νόημα να σε βοηθησουμε αφου δεν καλυψες καν τις ελαχιστες απαιτησεις που ειναι απαραιτητες για να περασεις το μαθημα, δηλαδη το 5.