Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 13 Νοέμ 2008, 11:45

Το επόμενο μήνυμα απεστάλη σήμερα και στη λίστα [EECE]:

= = = = = = = = = = = = = = =

| To: "EECE" <[email protected]>; "Antennas RG" <[email protected]>
| Cc: <[email protected]>
| Sent: Thursday, November 13, 2008 11:39 AM
| Subject: [EECE] ['Ε'-21] Το τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

-
Το τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού
- - - - -
Re: Το Πτυχιακό Παιχνίδι*

- - - - -
['Ε'-21] - Τα ντοκουμέντα
- - - - -

*
| Sent...: Wednesday, November 05, 2008 9:01 AM
| Subject: Re: Το Πτυχιακό Παιχνίδι
-
| Sent...: Wednesday, November 05, 2008 9:52 AM
| Subject: Fw: [POSDEP] ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΓΕΝ. ΕΣΩΤ. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΥπΕΠΘ

0
Αναζητήθηκε η πρόβλεψη του νόμου για την παράγραφο

ΠΔ 160/2008/Α.37/Π.3
- - - - -
του Πρότυπου Γενικού Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας
των Α.Ε.Ι.:

"Οι φοιτητές ή σπουδαστές που ολοκλήρωσαν τον προβλεπόμενο
ελάχιστο αριθμό εξαμήνων και στην διάρκεια των οποίων
έχουν δηλώσει τα μαθήματα με τα οποία συμπληρώνουν τον
απαραίτητο αριθμό διδακτικών μονάδων ή μαθημάτων που
απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, έχουν τη δυνατότητα
να εξετάζονται σε όλες τις εξεταστικές περιόδους στα
μαθήματα αυτά, ανεξάρτητα εάν διδάσκονται σε χειμερινό
ή θερινό εξάμηνο"

και διαπιστώθηκε ότι ισχύουν τα ακόλουθα:


1
Ν.3549/2007/Α.4/Π.3
- - - - -
"Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 5 του ν.2083/1992
-
"Κάθε Εσωτερικός Κανονισμός ... ρυθμίζει οπωσδήποτε
και τα ακόλουθα:"
-
προστίθενται τα ακόλουθα εδάφια ως εξής:
...

ιη)
...
τις προϋποθέσεις της δυνατότητας συμμετοχής των
φοιτητών σε όλες τις εξεταστικές περιόδους.
..."


2
Με την ευκαιρία αυτή μάλιστα,
ας τονισθεί ότι συγκεκριμένος αυτός

Γενικός Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

* * * * *
Ι Σ Χ Υ Ε Ι Η Δ Η Ε Ν Ο Λ Ω
* * * * *

εφόσον:

Ν.3549/2007/Α.4/Π.2:
- - - - -
"Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του
Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη
του Ε.Σ.Υ.Π., εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου, καταρτίζεται πρότυπος Γενικός Εσωτερικός
Κανονισμός λειτουργίας των ΑΕΙ, ο οποίος ισχύει, εν όλω ή
συμπληρωματικά, μέχρι την προσαρμογή των υπαρχόντων ή την
κατάρτιση νέων Εσωτερικών Κανονισμών λειτουργίας των ΑΕΙ."


3
όπως επίσης ήδη ίσχυε ότι:

Ν. 3549/2007/Α.16/Π/2
- - - - -
"Από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος από την έναρξη ισχύος
του παρόντος νόμου, και με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου
27 του ν.1404/1983 [-αφορά τα Τ.Ε.Ι.-], στα Α.Ε.Ι.
κάθε μάθημα εξετάζεται στο τέλος του εξαμήνου
στο οποίο διδάχθηκε και στην περίοδο Σεπτεμβρίου."


4
Αυτό είναι και το οριστικό Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού:

"Πτυχιακές" εξεταστικές περίοδοι δεν υπήρξαν ποτέ, ούτε και υπάρχουν.

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

= = = = = = = = = = = = = = =
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 16 Νοέμ 2008, 10:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Απόκρυψη των email που αναφέρονται με προτροπή του ίδου μέλους για θέματα ασφαλείας
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό panxer » 13 Νοέμ 2008, 14:40

Έτσι νομίζετε κ. Ζιμουρτόπουλε..

Πτυχιακές υπήρχαν, υπάρχουν και θα εξασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Στο νομικό πλαίσιο ναι μεν δεν ήταν κατοχυρωμένες, δίνονταν όμως δε -και αυτό επειδή ήταν διεκδίκηση των φοιτητών.
Η πτυχιακή (επιπλέον εξέταση) στα μαθήματα _δεν_ ακυρώνει τα πτυχία μας όπως με τρομοκρατική διάθεση αφήνετε να εννοηθεί με φήμες στους φοιτητικούς κύκλους.
Δεν θέλουμε πανεπιστήμιο εξεταστικό κέντρο βέβαια, όπως επίσης δεν θέλουμε την κενή (και καινή) ενταντικοποίηση που μας επιβάλλεται από το κράτος και αποσκοπεί σε συγκεκριμένα συμφέροντα. Ο θεσμός των πτυχιακών που υπάρχει de facto εξυπηρετεί τεράστια μερίδα φοιτητών (αν όχι όλους μας).
Επιπροσθέτως η ανάγνωση που κάνετε είναι με αρκετά "βαρίδια" ενάντια στις πτυχιακές (και συνεπώς στη δυνατότητα μας να αποκτούμε τον τίτλο μας νωρίτερα), αλλά το ζήτημα μπορεί να προσεγγιστεί και διαφορετικά και να καλύψει και τους πιό "νομολάγνους" καθηγητές.
Παν.Μ.
Άβαταρ μέλους
panxer
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 04 Φεβ 2008, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 13 Νοέμ 2008, 15:02

Δεν έχω να πω τίποτα για τις εκτιμήσεις αυτές. Το μόνο που ίσως θα έπρεπε να πω κάτι είναι η αποστροφή:

"με τρομοκρατική διάθεση αφήνετε να εννοηθεί με φήμες στους φοιτητικούς κύκλους".

Αλλά και αυτή, αφού αναφέρεται σε "τρομοκρατική διάθεσή" μου, με την οποία 'αφήνω' "να εννοηθεί με φήμες στους φοιτητικούς κύκλους", δεν δέχεται αντικειμενική επαλήθευση, κι έτσι επιστρέφεται, μαζί με όλα τα υπόλοιπα, εξ ολοκλήρου στον συντάκτη τους.
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό panxer » 13 Νοέμ 2008, 16:00

Για να διευκρινιστεί κύριε Ζιμουρτόπουλε και επειδή δεν έχω διάθεση να κιτρινίζω όπως εννοείτε παραπάνω: είναι αλήθεια ή όχι ότι έχει αναφερθεί από εσάς ότι τα πτυχία μας 'δύναται' να θεωρηθούν άκυρα λόγω πτυχιακών;
Και σε κάθε περίπτωση ποιά τα ελατήρια για αυτή την ανακοίνωση περί τέλους του "Πτυχιακού παιχνιδιού";
Θα εξέταζα την αλληλογραφία της λίστας EECE για επιβεβαίωση των λεγόμενων μου αλλά λόγω τεχνικού κωλύματος δεν μπορώ, αργότερα όμως θα το κάνω.
Παν.Μ.
Άβαταρ μέλους
panxer
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 04 Φεβ 2008, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 13 Νοέμ 2008, 17:48

Πάλι όμως λέτε πως κάτι "εννοώ", τη στιγμή ακριβώς που καταβάλλω προσπάθεια να κυριολεκτώ.

Και δεν χρειάζεται να ψάξετε στα αρχεία της EECE, καθότι θα μπορούσα να σας απαντήσω αμέσως τώρα, αλλά, όπως αντιλαμβάνεσθε, διστάζω να το πράξω αυτή τη στιγμή...

Διότι δεν είναι δυνατόν για κάτι που άλλοι έκαναν, να μου καταλογίζετε εμένα πως:

"με τρομοκρατική διάθεση" το 'αφήνω' "να εννοηθεί με φήμες στους φοιτητικούς κύκλους"

επειδή εγώ μεν επισημαίνω πως πράγματι το έκαναν, κι εσάς ενδεχομένως δεν σας αρέσει όχι μόνον όπως το έκαναν αλλά ούτε καν θέλετε να ακούτε πως το έκαναν.

Αναλόγως και για τις εκτιμήσεις σας περί "ελατηρίων".

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

ΥΓ
Σαν να μου φαίνεται όμως πως και πάλι δεν θα στεριώσω εδώ μέσα, κι ας νόμισα, ο αφελής, πως οι ευχές μου για καλή σας τύχη είχαν πιάσει τόπο κι έτσι το πήρα απόφαση κι ... "επέστρεψα".

d;^)
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 13 Νοέμ 2008, 17:57

Και βέβαια δεν υπάρχουν "πτυχιακές" εξετάσεις. Άλλωστε δίπλωμα δίνουμε, όχι "πτυχίο".
Μπορούν να υπάρχουν όμως εξετάσεις στην εξεταστική του Φεβρουαρίου για τα μαθήματα του
εαρινού εξαμήνου, όπως επίσης και εξετάσεις στην εξεταστική του Ιουνίου για τα μαθήματα
του χειμερινού εξαμήνου. Ο νοών νοείτω.
Ή με άλλα λόγια, η κάθε εξεταστική περίοδος δεν θα χωρίζεται σε "κανονική" και "πτυχιακή",
αλλά θα είναι μία και ενιαία όπου θα εξετάζονται όλα τα μαθήματα σύμφωνα με τον ισχύοντα
πρότυπο εσωτερικό κανονισμό.

Τέλος όμως παιχνιδιού έτσι και άλλοιώς δεν θα υπάρξει, διότι κάτι πρέπει να έχουμε για να pezουμε
....
ckoukou
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 13 Νοέμ 2008, 19:18

pez έγραψε:ΥΓ
Σαν να μου φαίνεται όμως πως και πάλι δεν θα στεριώσω εδώ μέσα, κι ας νόμισα, ο αφελής, πως οι ευχές μου για καλή σας τύχη είχαν πιάσει τόπο κι έτσι το πήρα απόφαση κι ... "επέστρεψα".

d;^)


Να διευκρινίσω κάτι. Το αν στεριώνει κάποιος χρήστης στο φόρουμ αυτό τουλάχιστον δεν εξαρτάται από το αν εκφράζει μια άποψη που δε συμμερίζονται οι υπόλοιποι. Έχω επαναλάβει πολλές φορές στο παρελθόν ότι κάθε άποψη είναι δεκτή αρκεί να μη θίγει επώνυμα πρόσωπα όταν αυτά δεν συμμετέχουν στη συζήτηση ή αν αντιτίθεται στους κανόνες του διαδικτυακού αυτού ιστοτόπου. Είστε και εσείς, καθώς επίσης και όλοι οι καθηγητές καλοδεχούμενοι ως χρήστες στο φόρουμ αυτό μια και η δική σας άποψη για τα μαθήματα που διδάσκεται σε τυχόν απορίες έχει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα από μια δημοσίευση ενός οποιουδήποτε άλλου χρήστη. Όλα αυτά είναι βέβαια αυτονόητα και εκτός θέματος.

Για να μπω και εντός θέματος, ας πάρουμε το γεγονός ότι οι πτυχιακές εξεταστικές είναι παράνομες και δε θα πρέπει να διαξάγονται, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ο εσωτερικός κανονισμός που το υπαγορεύει ρητά να διεξάγονται. Εσείς τι θα απαντούσατε στο παράδειγμα ενός φοιτητή που χρωστάει μαθήματα εαρινού εξαμήνου μόνο και θα πρέπει να περάσει άλλη μια χρονιά περιμένοντας μόνο την εξεταστική του Ιουνίου αν του Σεπτεμβρίου έχει περάσει ήδη; Θα τον υποχρεώνατε να μείνει στην πόλη αυτή όντας μόνιμος κάτοικος μιας άλλης πόλης με όλα τα έξοδα που συνεπάγεται μια τέτοια διαμονή; Και ωραία, δεν είναι όλοι οι φοιτητές έτσι, υπάρχουν κάποιοι που επωφελούνται του γεγονότος αυτού και δίνουν κι αυτοί μαθήματα σε τέτοιες εξεταστικές. Ο σκοπός είναι δηλαδή να από τη στιγμή που τελειώσουν τα υποχρεωτικά εξάμηνα σπουδών να παρατείνουν την φοίτησή τους μένοντας στα διαδικαστικά των μονόπλευρων από άποψη εξαμήνων εξεταστικών του Ιουνίου και του Φεβρουαρίου; Δε θα πρέπει να τελειώνουν όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε τη θέση τους να καταλάβουν νέοι φοιτητές; Καλώς ή κακώς, δεν έχουν όλοι οι φοιτητές τις ίδιες ικανότητες όσον αφορά την φοίτησή τους, αλλά ούτε και τις ίδιες δυνατότητες (πχ καλύτερη στέγαση, περισσότερα μέσα για μελέτη όπως pc κ.α.) με αποτέλεσμα όλα αυτά να διαφοροποιούν τους φοιτητές στο πότε θα τελειώσουν και να πάρουν πτυχίο. Οι υπόλοιποι δηλαδή θα πρέπει να περιμένουν υπομονετικά; Υπάρχουν χίλιες δυο διαφορετικές συγκυρίες που μπορούν να κάνουν έναν φοιτητή να μην περάσει κάποια μαθήματα.

Φέρνω δηλαδή και το θέμα από την οπτική γωνία της ανθρωπιάς αν είναι η σωστή λέξη για να το περιγράψω. Έχω την εντύπωση και διαψεύστε με αν κάνω λάθος ότι το θέμα το αντιμετωπίζετε καθαρά τυπολατρικά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αντιτίθεστε τόσο έντονα σε μια τέτοια ενέργεια που ως μόνο στόχο έχει τη βοήθεια των φοιτητών μέσα κι από μια διαδικασία που τους εξετάζει κιόλας. Δεν περνάνε δηλαδή τα μαθήματα χωρίς την ανάλογη εξέταση. Πάλι ένας βαθμός βγαίνει κι από αυτήν τη διαδικασία. Έχετε να χάσετε κάτι εσείς από μια πτυχιακή εξεταστική; Ίσως είναι ο χρόνος που απαιτείται για την απόφαση των θεμάτων των εξετάσεων και αυτός της διόρθωσης, αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι είναι τραγικές απώλειες. Αν είναι κάτι άλλο, σας είναι εύκολο να το εκφράσετε και να το συζητήσουμε;

Τέλος, υπάρχει κάποιο πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που δεν κάνει πτυχιακές εξεταστικές με όποια μορφή κι αν αυτές γίνονται; Δώστε μας ένα παράδειγμα να το συζητήσουμε.

Υ.Γ. Όπως διαπιστώνετε από τα λεγόμενά μου δεν τίθεται θέμα αρέσκειας ή όχι προς το πρόσωπό σας αλλά συζήτηση δημοσιεύσεων που στο πολίτευμα που έχουμε επιφέρουν σύμφωνες και αντίθετες γνώμες με επιχειρήματα και παραδείγματα.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 13 Νοέμ 2008, 23:45

| Υ.Γ. Όπως διαπιστώνετε ... με επιχειρήματα και παραδείγματα.

- Ναι. Είναι προφανές. Το εκτιμώ. Απαντώ:

| Να διευκρινίσω κάτι ... εκτός θέματος.

- Ωραία.

| Για να μπω και εντός θέματος, ας πάρουμε το γεγονός
| ότι οι πτυχιακές εξεταστικές είναι παράνομες και δε θα πρέπει να διεξάγονται,

- Όχι: "δε θα πρέπει", αλλά: "δεν μπορούν".

| παρά το γεγονός ότι υπάρχει ο εσωτερικός κανονισμός που το υπαγορεύει ρητά να διεξάγονται.

- Λάθος. Η αλήθεια είναι ότι από το 1982 που το ΠΑΣΟΚ νομοθέτησε τον εσωτερικό κανονισμό, Εδώ Μέσα δεν τα καταφέρανε ποτέ να συντάξουν ούτε έναν.

| Εσείς τι θα απαντούσατε στο παράδειγμα ... να μην περάσει κάποια μαθήματα.

- Απαντώ πως θα πρέπει να διαβάσετε το αρχικό μήνυμα. Το παράδειγμα, μαζί και τα υπόλοιπα που αναφέρετε, δεν έχουν πλέον υπόσταση.

| Φέρνω δηλαδή .... το περιγράψω. Έχω την εντύπωση και διαψεύστε με αν κάνω λάθος ότι το θέμα το αντιμετωπίζετε καθαρά τυπολατρικά.

- Σας διαψεύδω.

| Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αντιτίθεστε ... είναι τραγικές απώλειες.

- Πως μπορώ να αντιτεθώ; Αφού δεν μου πέφτει λόγος. Διαβάσατε το αρχικό μήνυμα;

| Αν είναι κάτι άλλο, σας είναι εύκολο να το εκφράσετε και να το συζητήσουμε;

- Τι να συζητήσουμε; Το θέμα αυτό έχει κλείσει. Τουλάχιστον μέχρις ότου αλλάξει -ενδεχομένως- ο νόμος.

| Τέλος, υπάρχει κάποιο πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που δεν κάνει πτυχιακές εξεταστικές με όποια μορφή κι αν αυτές γίνονται; Δώστε μας ένα παράδειγμα να το συζητήσουμε.

- Χμ! Εδώ γίνεται πλέον εντελώς προφανές πως δεν γνωρίζετε. Παραθέτω λοιπόν το επόμενο μακρύ μήνυμα του περασμένου Μαΐου, από άλλες λίστες. Όλα-όσα ρωτάτε έχουν απαντηθεί από τότε. Τα αποσιωπητικά που υπάρχουν καλύπτουν τα ονόματα εκείνων που τα έστειλαν. Καλή ανάγνωση. Σας περιμένουν πάρα πολύ μεγάλες εκπλήξεις:

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

| Sent...: Wednesday, May 21, 2008 7:15 AM
| Cc.....: <[email protected]>
| To.....: <[email protected]>
| From...: "pez" <[email protected]>
| Subject: Το Πτυχιακό Παιχνίδι [Ορθή Αναδιατύπωση]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Α/Β
| From...: "..." <[email protected]>
| To.....: "Petros Zimourtopoulos" <[email protected]>
| Sent...: Tuesday, May 20, 2008
| Subject: ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| ok des ligo, den leo prosopika gia to atomo sou, alla emena
| oloi i panepistimiaki koinotita, eine mia ... olous sas pernei
| to potami. :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Στην πανεπιστημιακή κοινότητα ανήκουν και οι φοιτητές.
Εγώ δεν ρίχνω όλη την πανεπιστημιακή κοινότητα στο ποτάμι.
Ακριβέστερα δεν ρίχνω κανέναν απολύτως καθότι:
"του καθενός, όσο του κόβει, τόσο κάνει".

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Epidi mou aresei na rotao kai na matheno, rotasa kai sta
| ipoloipa politexneia kai ola anekseretos exoun kladous spoudon.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δυστυχώς για σας, δεν είναι όλοι τους παράνομοι για να έχουν.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| To mono pou diaferei eine o arithmos ton mathimaton, kai i
| diadikasia eksetaseon tou septembri.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Το "μόνο";
Επαναλαμβάνω κατά λέξη:

"Είναι λανθασμένο. Δεν έχουν την ίδια δομή. Μόνον εμείς την έχουμε.
Στα άλλα τμήματα της χώρας τόσο πολύ μπάχαλο δεν υπάρχει πουθενά."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| Gia to xarti, auto mas to ipe o proedros tou tmimatos, C.C.
| Theoro oti eine alitheia, epidi imastan polla atoma ekeini tin
| mera sto mathima.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Και;

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| ... to xarti tou ipourgou theoro oti irthe sto tmima HMMY.
| ..., an o esoterikos kanonismos leei oti prepei na DINONTAI
| ptixiakes,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν λέει αυτό. Λέει:

"32.3
====
Οι φοιτητές ή σπουδαστές που ολοκλήρωσαν

i
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό εξαμήνων
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

και στην διάρκεια των οποίων

ii
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
έχουν δηλώσει τα μαθήματα
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

με τα οποία συμπληρώνουν τον

iii
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
απαραίτητο
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

αριθμό διδακτικών μονάδων ή μαθημάτων
που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου,

iv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
έχουν τη δυνατότητα
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

να εξετάζονται

v
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
σε όλες τις εξεταστικές περιόδους
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

στα μαθήματα αυτά, ανεξάρτητα εάν διδάσκονται
σε χειμερινό ή θερινό εξάμηνο."

Αλλά [...], στο Τμήμα:

i. Ποιος είναι ο "προβλεπόμενος ελάχιστος αριθμός εξαμήνων";

ii. Εσύ μέχρι σήμερα, εκτός από τα Μαθήματα Επιλογής,
πόσα ά λ λ α Υποχρεωτικά Μαθήματα δήλωνες κάθε εξάμηνο
για να "συμπληρώσεις" κάποτε τον "απαραίτητο" αριθμό;

iii. Ποιος είναι ο "απαραίτητος αριθμός";

iv. -Μετά από επισήμανση μέλους ΔΕΠ-
Συνεπάγεται η "Δυνατότητα" αυτομάτως το "Δικαίωμα";

v. Υπάρχουν ε π ι π λ έ ο ν "Πτυχιακές" περίοδοι;

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| tote opoios den DINEI mia ....eksetasi, stous palious foitites,
| eine PARANOMOS. Stin periptosi pou lete oti to xarti eine sto
| simboulio tis epikratias,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Δεν το λέω εγώ:
-----------------------------------------------------------
From: "Christos Koukourlis" <[email protected]>
To: <[email protected]>; "SGavaki" <[email protected]>
Sent: Friday, April 04, 2008 12:50 PM
Subject: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΕΙ

Πρότυπος Γενικός Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας των Α.Ε.Ι.

Για την ενημέρωσή σας, σας αποστέλλουμε το σχέδιο προεδρικού διατάγματος
«Πρότυπος Γενικός Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας των Α.Ε.Ι.», το
οποίο έχει διαβιβαστεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας για νομοτεχνική
επεξεργασία.

--
Christos Koukourlis <[email protected]>
Associate Professor
Democritus University of Thrace
Telecommunications Systems Laboratory
Tel. +30 25410 79597
GR67100 - Xanthi - Greece
-----------------------------------------------------------

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| tote epsaksa, rotisa, eida tous nomous kai tous kanonismous,
| meso tou googli kai kataliksa sto simperasma, oti:
| Ef;oson to xarti, EINEI sto SIMBOULIO TIS EPIKRATIAS, tote
| exei isxuI MEXRI na AKIROTHEI. Diladi, to xarti leei oti
| esoterikos kanonismos kanonizei tis ptixiakes,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Μα ποιες "πτυχιακές" επιτέλους;

Ακόμη και στο σχέδιο
-Προεδρικού Διατάγματος, παρακαλώ!-
δεν υπάρχουν "πτυχιακές".

Δηλαδή, για να τελειώνουμε με το παιχνίδι αυτό, σε κάθε

1 από τις 2 "μικρές" εξεταστικές περιόδους,
-Φεβρουαρίου και Ιουνίου, διότι για του Σεπτεμβρίου
δεν τίθεται θέμα-

ένας φοιτητής, που καλύπτει τις προϋποθέσεις 32.3, θα μπορεί
μέσα σε

15 εργάσιμες ημέρες, να εξετάζεται έως και σε
65 ή 66 μαθήματα και 1 Διπλωματική Εργασία.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| ara mexri kai na akirothei, autos o kanonismos prepei na
| ginete, allios PALI ISTE PARANOMOI OLOI SAS.
|
| ... gia na teliono, tha po to ekseis:
|
| mexri tora osoi den katebazan ptixiakoi ginotane gia 2 logous
|(thelo na pisteuo):
|
| 1. Opos ipa kai sto proigoumeno mail gia na kanoun tin .....
| tous, afou exoun sinetero to ....sistima kai
| tis .......katastaseis.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Αμφιβάλλω.
Συνεταίρους τους έχουν εσάς,
που φτιάχνετε τις καταστάσεις και είστε το σύστημα.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
| 2. Kapoioi ithelan na itan nomimoi.
|
| Kai ta dio allazoun tora omos, ara osoi kribontan piso apo to
| prosxima oti oi ptixiakes eine paranomes, tora pleon mpenoun
| ston logo number 1 pou egrapsa pio pano.
|
| Osoi ithelan na eine nomimoi tote kala kanoun na katebasoun
| ptixiakes, allios tha eine PARANOMOI.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ναι.
Εφόσον θα ίσχυε.
Αλλά δεν ισχύει.
Διότι, από ό,τι κι εσύ διαβάζεις παραπάνω βρίσκεται στο ΣτΕ
ό χ ι ως "παράνομο"
αλλά "για νομοτεχνική επεξεργασία".
-
Και τώρα που το είδα,
βλέπω πως αυτό μάλλον έχει γίνει
διότι πρόκειται περί Προεδρικού Διατάγματος.
-
Αυτό σημαίνει ότι θ α αποφανθούν για την νομιμότητά του.
Αλλά κι ακόμη κι όταν αποφανθούν
κι αν ακόμη τίποτα απολύτως δεν αλλάξει
θα ισχύσει

α ν κ α ι ό τ α ν υ ι ο θ ε τ η θ ε ί.

Τότε μάλιστα θα ισχύει και ο λ ό κ λ η ρ ο ς.
Κι όχι μόνον η "σταγών" 32.3.
Τώρα;
Δεν ισχύει τίποτα.

Αν δεν βαριέστε λοιπόν, διαβάστε τον**.
Αν -ως συνήθως- βαριέστε,
άντε τραβάτε να πιστέψετε εκείνους
που αναλαμβάνουν να σας τα ταΐσουν μασημένα*.

Συμπέρασμα;

Υπάρχει κάτι πάρα πολύ ελπιδοφόρο στην υπόθεση αυτή.
Και ξέρεις ποιο είναι αυτό;
Ότι κι Εδώ Μέσα αρχίσαμε -επιτέλους!-
να ψελλίζουμε όρους νομιμότητας:
Εκπολιτισμένα.

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος

*
Στις ταΐστρες λοιπόν αυτές, σ' αυτές να πα' να πεις τα χαμπέρια!

**
Το sxedio.doc ~350 ΚΒ, απεστάλη με το προηγούμενο μήνυμα.



Β/Β
----------------------------------------------------------------
| From:..: "..." <[email protected]>
| To.....: <[email protected]>
| Sent...: Tuesday, May 20, 2008 7:35 PM
| Subject: Re: [a] Το Πτυχιακό Παιχνίδι - Re: [...]
----------------------------------------------------------------
|
| Kyrie [...],
|
| Eimai enas palios sas foititis (2003-2004) kai apo to 2005
| eimai metaptyxiakos foititis tou tmhmatos Hlektrologwn
| Mhxanikwn kai Texnologias Ypologistwn tou Panepistimiou Patrwn.
|
| Molonoti eimai melos tis listas apo tote pou hmoun foititis
| tou tmhmatos sas, prwti fora sas stelnw email, kai auto me
| aformi to proigoumeno minima, pou anaferetai kai sto thema twn
| ptyxiakwn. Tha ithela na tonisw oti sto tmima pou vriskomai
| h ennoia "ptuxiakes eksetaseis" den ifistatai
|(polloi edw aporoun otan tis anaferw).
|
| Oi diafores me to tmima tis Polutexnikis sxolis stin Xanthi
| einai arketes, toso se epipedo mathimatwn, oso kai se epipedo
| kanonismwn (ekkinisi diplwmatikis ergasias sto 8o eksamino,
| mathimata sto 10o eksamino, o foititis epilegei tomea stin
| arxi tou 7ou eksaminou, matimata me diaforetikes didaktikes
| monades, apousia "ptuxiakwn eksetasewn" ktl).
|
| Ola auta, se sunduasmo kai me to sxedio proedrikou diatagmatos
| pou diavasa, me kanoun kai aporw gia tis sunthikes katw apo
| tis opoies kathe tmima apofasizei(?) gia tous eswterikous tou
| kanonismous. Den thelw na epektathw perissotero, kserw oti to
| thema sikwnei megali sizitisi, apla ithela na apantisw ston
| Kurio pou esteile to proigoumeno mail, o opoios anaferei:
|
----------------------------------------------------------------
| Epidi mou aresei na rotao kai na matheno, rotasa kai sta
| ipoloipa politexneia kai ola anekseretos exoun kladous spoudon.
| To mono pou diaferei eine o arithmos ton mathimaton, kai i
| diadikasia eksetaseon tou septembri.
----------------------------------------------------------------
|
| Sas euxaristw,
|
| [...]
|
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Αυτή λοιπόν είναι η αλήθεια. Πτυχιακό παιχνίδι: Τέλος. Πάμε τώρα παραπέρα;

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 16 Νοέμ 2008, 10:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Απόκρυψη των email που αναφέρονται με προτροπή του ίδου μέλους για θέματα ασφαλείας
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 16 Νοέμ 2008, 11:10

Κάτι το οποίο σκεφτόμουν κάποια στιγμή εχθές όταν έκανα μια ανασκόπηση της συζήτησης μόνος μου είναι το εξής:
pez έγραψε:|
"32.3
====
Οι φοιτητές ή σπουδαστές που ολοκλήρωσαν

i
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό εξαμήνων
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

και στην διάρκεια των οποίων

ii
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
έχουν δηλώσει τα μαθήματα
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

με τα οποία συμπληρώνουν τον

iii
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
απαραίτητο
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

αριθμό διδακτικών μονάδων ή μαθημάτων
που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου,

iv
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
έχουν τη δυνατότητα
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

να εξετάζονται

v
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
σε όλες τις εξεταστικές περιόδους
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

στα μαθήματα αυτά, ανεξάρτητα εάν διδάσκονται
σε χειμερινό ή θερινό εξάμηνο."

Αλλά [...], στο Τμήμα:

i. Ποιος είναι ο "προβλεπόμενος ελάχιστος αριθμός εξαμήνων";

ii. Εσύ μέχρι σήμερα, εκτός από τα Μαθήματα Επιλογής,
πόσα ά λ λ α Υποχρεωτικά Μαθήματα δήλωνες κάθε εξάμηνο
για να "συμπληρώσεις" κάποτε τον "απαραίτητο" αριθμό;

iii. Ποιος είναι ο "απαραίτητος αριθμός";

iv. -Μετά από επισήμανση μέλους ΔΕΠ-
Συνεπάγεται η "Δυνατότητα" αυτομάτως το "Δικαίωμα";

v. Υπάρχουν ε π ι π λ έ ο ν "Πτυχιακές" περίοδοι;



Και θέλω στην προκειμένη περίπτωση να σταθώ στη δήλωση του μέλους ΔΕΠ για τη δυνατότητα και το δικαίωμα. Εφόσον παρέχεται η δυνατότητα, δεν είναι στην κρίση του καθενός φοιτήτη πλέον αν θα την αξιοποιήσει; Ή μάλλον να το πω πιο σωστά, αν πρόκειται και για εσωτερικό κανονισμό να παρθεί μια απόφαση έστω κι από μια συνέλευση του τμήματος όπου να επικυρώνεται αυτή η δυνατότητα. Τώρα τα ερωτήματα που προκύπτουν για τους αριθμούς των απαραίτητων και ελάχιστων διδακτικών μονάδων και λοιπά, τόσα χρόνια τότε η σχολή αυτή πώς δίνει πτυχία; Ακόμα και αν παραλείψουμε το γεγονός των πτυχιακών, αφού δεν έχει ξεκαθαριστεί κάτι τέτοιο, ποιό είναι αυτό το δεδομένο που αξιοποιώντας το αποφασίζεται κάποιος φοιτητής να πάρει πτυχίο; Στην τύχη; Θέλω να πω δηλαδή ότι τότε τίποτα δε θα έπρεπε να λειτουργεί γιατί τότε όλα είναι παράνομα με βάση αυτά που λέτε, γιατί όπως καταλάβατε δε γνωρίζω πολλά για το θέμα κι αυτό προσπαθώ να κάνω και αυτήν τη στιγμή.

Όμως στην περίπτωση που όλα αυτά που αναφέρονται δεν έχουν λυθεί, θα πρέπει να τους πιάσω για παράδειγμα εγώ από το χεράκι και να τους πω κατι του στυλ: "Ελάτε να τακτοποιήσουμε αυτά τα ζητήματα γιατί εσείς βαριέστε"; Είναι δική μου αρμοδιότητα κάτι τέτοιο; Έχω την εντύπωση ότι ως φοιτητής έρχομαι σε αυτήν τη σχολή για να σπουδάσω και να πάρω ένα πτυχίο. Τα διαδικαστικά θέματα που διέπουν τη λειτουργία της σχολής θα έπρεπε να τα ξεκαθαρίζουν αυτοί που τη διοικούν και το μόνο που θα μπορούσα να προσφέρω είναι μια γνώμη στο πώς θα ήθελα κι εγώ να ξεκαθαριστούν. Αλλά όχι ακόμα και να πω ποια είναι τα ελάχιστα μαθήματα. Δηλαδή το συγκεκριμένο μέλος που έκανε αυτήν την ερώτηση δεν αναρωτήθηκε και ποτέ: Μήπως αυτό μια και το'θιξα θα πρέπει και να το ξεκαθαρίσουμε γιατί θα γίνουμε και ρεζίλι; Ή έστω να πουν κάτι τέτοιο οι υπόλοιποι; Επισημάναμε ένα πρόβλημα μόνο και μόνο για τις πτυχιακές; Αυτό δεν είναι και πρόβλημα γενικότερο το να μη γνωρίζει ούτε το τμήμα τις διαδικασίες φοίτησης της ίδιας της σχολής που διοικεί; Τι να πω πια, σε αυτήν τη χώρα ούτε τα αυτονόητα δεν μπορώ να περιμένω πια.

Και με μια διαφορετική οπτική γωνία θα μπορούσα επίσης να πω πως δε με απασχολεί ούτε στο ελάχιστο αν αυτά δεν έχουν λυθεί προκειμένου να δοθούν πτυχιακές εξεταστικές. Και μιλάω για όλα αυτά που αναφέρει το συγκεκριμένο quote. Δεν είναι δικά μου θέματα για να λύσω, μόνο αντίκτυπο έχουν σε μένα. Και μέ βάση την πρώτη παράγραφο της δημοσίευσής μου εφόσον θα μου παρέχεται μια τέτοια δυνατότητα εγώ επιλέγω να την αξιοποιήσω. Άρα λύστε τα (δεν αναφέρομαι σε σας κ. Ζιμουρτόπουλε συγκεκριμένα).

Για τα υπόλοιπα που θίξατε βέβαια δεν μπορώ να πω κάτι γιατί είναι απόλυτα τεκμηριωμένα. Μόνο το συγκεκριμένο κομμάτι μου φάνηκε αιωρούμενο. Ποιά είναι η δική σας άποψη πάνω σε αυτά;
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 16 Νοέμ 2008, 11:44

Συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα αυτα που είπες JimMichael. Δεν νομίζω ότι είναι δική μου αρμοδιότητα να ελέγχω αν οι νόμοι που διέπουν την σχολή μου είναι νόμιμοι ή παράνομοι. Για αυτό πληρώνονται άλλοι εδώ μέσα. Θεωρώ ως άτομο ότι η δική μου δουλειά είναι να κάνω ότι καλύτερο μπορώ και να πάρω το μέγιστο των γνώσεων που μου δίνονται εδώ μέσα έτσι ώστε αύριο να μπορώ να σταθώ ως καλός μηχανικός στην αγορά εργασίας.

Δεν λεώ βέβαια να παραμένω ανενεργός στα εσωτερικά θέματα της σχολής μας αλλά νομίζω ότι από την στιγμή που θα είμαι εδώ το λιγότερο 5 χρόνια σίγουρα δεν προλαβαίνω να διερευνήσω πράγματα (κυρίως λόγο φόρτου εργασίας) όπως αν οι πτυχιακές είναι παράνομες ή νόμιμες και στο κάτω κάτω δεν είμαι σίγουρα αυτός που κρατάει ούτε το "καρπούζι" αλλά ούτε και το "μαχαίρι" οπότε και δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να πιέσω. Από εκεί και πέρα όπως λέει και ο κύριος Ζιμουρτόπουλος το λόγο έχει η δικαιοσύνη για να δούμε αν θα διαλευκάνει την αλήθεια.

ΥΓ. Ας μου λύσει και αυτήν την απορία ο κύριος Ζιμουρτόπουλος. Πόσο καλύτερος μηχανικός θα γίνω αν καταργηθούν οι πτυχιακές εξετάσεις δηλαδή αν θα με βοηθήσει ή όχι στην τελική.

Πάντα με καλή διάθεση!
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό ckoukou » 16 Νοέμ 2008, 17:23

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην ασχολείστε με τα επιχειρήματα του Επίκουρου καθηγητή κ. Π. Ζιμουρτόπουλου. Ο πρότυπος εσωτερικός κανονισμός προβλέπει την εξέταση όλων των μαθημάτων για τους φοιτητές οι οποίοι ... κλπ. Δηλάδή Ο Πρόεδρος αυτού του Τμήματος (ΗΜ&ΜΥ) είναι αναγκασμένος πλέον να εφαρμόσει τον πρότυπο εσωτερικό κανονισμό - και θα το κάνει. Δεν έχετε παρά να ξεχάσετε τη λέξη "πτυχιακές", αφού το όνομα δεν είναι η ουσία, αλλά το τι θα ισχύσει. Οι εξετάσεις θα γίνονται κανονικά σε όλα τα μαθήματα, σε όλες τις περιόδους όπως προβλέπεται από τον πρότυπο εσωτερικό κανονισμό, ο οποίος στην ουσία ερμηνεύει την πρόθεση αυτών που έφτιαξαν το Νόμο Πλαίσιο.
Ας το αναλύσω όμως λίγο περισσότερο: Ο κ. pez την πάτησε: δημοσιοποίησε μιά "συζήτηση" που είχε με κάποιο φοιτητή, χωρίς να έχει ελέγξει ότι είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο πρότυπος εσωτερικός κανονισμός. Και αφού εξετέθη, μετά αναζήτησε και τον βρήκε δημοσιευμένο. Πως να συμμαζέψει τα ασυμάζευτα; Ακολουθεί τρεις τακτικές: 1. προσπαθεί να εφεύρει κάποια ανακολουθία Νόμου 3549/2007 (Γιαννάκου) και κανονιαμού του ίδιου του ΥΠΕΠΘ και δεν του βγαίνει. 2. Στέλνει emails στη λίστα EECE αναφερόμενος σε κάποια "μπόμπα" (η οποία δεν του κάθεται, ως φαίνεται) προκειμένου να "εκφοβίσει" (;) κάποιους φοιτητές με ακυρότητες διπλωμάτων κλπ. κλπ. 3. Pezει με τη λέξη "πτυχιακή", λέγοντας ότι δεν αναφέρεται στο Νόμο και στον κανονισμό και άλλα τέτοια. Και βέβαια δεν αναφέρεται σε επίσημα κείμενα. Πλέον λέγεται κάπως διαφορετικά: Για πάράδειγμα "εξέταση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου στην εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου" και "εξέταση μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου στην εξεταστική περίοδο Ιουνίου". Αυτό δεν θέλετε;
ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ λοιπόν και μη του δίνεται τροφή, διότι αυτό τον κρατά δραστήριο.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω αν φέρνει ακόμη τη σύζυγό του στην αίθουσα. Ξέρει κανείς;
ckoukou
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 16 Νοέμ 2008, 18:48

ckoukou έγραψε:Πλέον λέγεται κάπως διαφορετικά: Για πάράδειγμα "εξέταση μαθημάτων εαρινού εξαμήνου στην εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου" και "εξέταση μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου στην εξεταστική περίοδο Ιουνίου". Αυτό δεν θέλετε;


Αυτό θέλουμε! Δλδ, ισχύει; Αν ναι (γιατί έχω μπερδευτεί τελείως) τότε τέλεια!!
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 16 Νοέμ 2008, 19:55

Σε αυτό το σημείο να σας υπενθυμίσω κάποιους όρους του φόρουμ μας κατά λέξη:

* Φροντίστε να μην δυσφημίζετε οποιοδήποτε αλλά να παραθέτετε επιχειρήματα σε χαμηλούς τόνους. Τα παράπονα σας ακούγονται και πέρα απο τα όρια του forum και δεν θα πρέπει να δώσουμε σε κανέναν δικαίωμα να μας κατηγορήσει χωρίς λόγο.
* Απαγορεύετε να βρίζουμε ή να χρησιμοποιούμε λέξεις και φράσεις που προσβάλουν τα άλλα μέλη.

Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να τηρηθούν οι κανονισμοί που διέπουν τη λειτουργία του φόρουμ και τους οποίους έχετε αποδεχτεί γίνοντας μέλη αυτής της κοινότητας και οφείλετε να τους τηρείτε.

Είναι όμως παραπάνω κι από ευπρόσδεκτα περαιτέρω στοιχεία και σχόλια για την διεξαγωγή των εξετάσεων αυτών. Ευχαριστώ για την κατανόησή σας
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 17 Νοέμ 2008, 23:02

- Από JimMichael την Κυρ Νοέμ 16, 2008 11:10 am
και
- από Vagoulas την Κυρ Νοέμ 16, 2008 11:44 am

- Να πάρει η ευχή! Τι θα μπορούσα να σας πω; Με αφορμή τα όσα λέτε έκανα έναν λογαριασμό: Ας πούμε ότι ένας φοιτητής κάθεται Εδώ Μέσα για 6 χρόνια. Δεν κάθεται για πάντα, ε; Εγώ, τότε, πόσο θα κάτσω; Ούτε εγώ θα κάτσω για πάντα! Ας πούμε ότι προλαβαίνω να κάτσω 36 χρόνια. 36/6 = 6. Δηλαδή, 6 τι; 6, το πολύ, γενιές φοιτητών, ξένες μεταξύ τους ανά δύο. Δεν είναι και πάρα πολλές, ε; Δεν είναι βέβαια 0, αλλά δεν είναι και 100... Είναι μόνον 6. Τώρα σαν να αλλάζει κάπως η προοπτική, ε; Σαν να γίνεται κάπως, ας πούμε, κοινή, για όλους μας Εδώ Μέσα, η προοπτική, ε; Και αυτών που θα μείνουν 6, και αυτών που μπορεί να μείνουν 36. Εγώ λοιπόν σας προτείνω να υιοθετήσουμε κοινή προοπτική. Έτσι, θα αφήσουμε απ' έξω όλους εκείνους που ξεχνάνε πως δεν θα μείνουν Εδώ Μέσα 1,000 χρόνια, μαζί όμως και κείνους που θα θέλανε, αν μπορούσανε, να μην περάσουνε λεπτό. Χμ! Μετά από αυτό θα μου επιτρέψετε να σας αφήσω για απόψε. Θα μελετήσω όμως αυτά γράφετε και θα επανέλθω όταν θα είμαι έτοιμος να απαντήσω στα πολύ δύσκολα που με ρωτάτε.

Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
Τελευταία επεξεργασία από JimMichael και 18 Νοέμ 2008, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Επεξεργασία της δημοσίευσης μετά από προτροπή του ίδιου του χρήστη για διόρθωση σύνταξης
pez
 

Re: Το Τέλος του Πτυχιακού Παιχνιδιού

Δημοσίευσηαπό pez » 19 Νοέμ 2008, 11:58

- Από Vagoulas την Κυρ Νοέμ 16, 2008 12:44 pm:

" αύριο να μπορώ να σταθώ ως καλός μηχανικός στην αγορά εργασίας", και
" Πόσο καλύτερος μηχανικός θα γίνω αν καταργηθούν οι πτυχιακές εξετάσεις".

- Δεν θα σας κρύψω πως το σκέφτηκα πολύ το θέμα -για αυτό κι άργησα να απαντήσω- έως ότου βρω τι ήταν αυτό που μου θύμιζε. Το βρήκα, ως εξής:

- Επιχειρείτε εδώ τη σύγκριση του "Ουσία-Μηχανικός" με τον "Τύπος-Μηχανικός". Βγάζετε συμπέρασμα για τον "Ουσία-Μηχανικός". Το κριτήριο όμως που εφαρμόζετε ανήκει σε εκείνα που αφορούν τον "Τύπος-Μηχανικός". Μόνον οι απατεώνες της αγοράς εργασίας (θα πρόσθετα και οι βλάκες, αλλά αμφιβάλλω αν υπάρχει κάποιος τέτοιος που να επιβιώνει Εκεί Έξω) παρουσιάζονται στους πρώτο-εισερχόμενους στο επάγγελμα μηχανικούς, ωσάν να εφαρμόζουν κριτήρια "Ουσία-Μηχανικός". Συνεπώς, όλοι -εκτός, είπαμε, από τους ανύπαρκτους βλάκες- θα εφαρμόζουν, στα κρυφά ή στα φανερά, κριτήρια "Τύπος-Μηχανικός". Για βάλτε, για λίγο, τον εαυτό σας στη θέση τους, μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας...

- Μετά από αυτά είναι προφανές πως: ποιος-επιλέγει-ποιον, καθώς και ποιος-θα επιλέξει-εσάς, ο οποίος -προσέξτε σας παρακαλώ θερμώς αυτό το σημείο- μπορεί ούτε καν να έχετε πάρει μέρος σε κάποια από αυτές τις χαριστικές "εξεταστικές περιόδους". Κι έτσι λοιπόν ήταν που θυμήθηκα το επόμενο μήνυμα:

| Subject: Υπόδειγμα Αίτησης Διασφάλισης
| Sent....: Friday, June 27, 2008 8:39 AM
| To......: Antennas RG <[email protected]>;
| .........: /F/L/O/S/S/ <[email protected]>
| Cc......: DEP EECE <[email protected]>
| From...: "pez" <[email protected]>
|
| Υπόδειγμα Αίτησης Διασφάλισης
| --------------------------------------
|
| Ύστερα από προφορικώς διατυπωθέν σχετικό αίτημα νομοταγών φοιτητών
| του Τμήματος, συνέταξα και αποστέλλω το ακόλουθο υπόδειγμα αίτησης
| διασφάλισης:
|
| ------------------------------------------------------------------------------------------
| Προς: Την Γραμματεία
| του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών,
| της Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης,
| του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
|
| Αίτηση
|
| τ.. ... ,
| κατοίκου ... ,
| ΑΔΤ: ...
|
| Σας παρακαλώ,
|
| Να μου χορηγήσετε βεβαίωση με την οποία να πιστοποιείται ότι,
| όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ατομικού μου φακέλου φοίτησης,
| εξετάσθηκα επιτυχώς σε όλα τα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών
| του Τμήματος κατά την διάρκεια εξεταστικών περιόδων οι οποίες
| καθοριζόταν, αποκλειστικά και μόνον, από τον εκάστοτε ισχύοντα νόμο
| του ελληνικού κράτους.
|
| Ξάνθη, ... ... ...
|
| Μετά τιμής,
|
| ...
|
| ------------------------------------------------------------------------------------------
|
| Πέτρος Ζιμουρτόπουλος
| Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ
pez
 

Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες