Εκπτώσεις στην Eκπαιδευτική διαδικασία?!!

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδιακασία?!!

Δημοσίευσηαπό laplace » 04 Μαρ 2008, 00:59

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τα ίδια και κοινά για τους απόφοιτους όλων των τμημάτων με κοινό τίτλο. Με άλλα λόγια εμείς η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουμε τα ίδια δικαιώματα ή δεν ξέρω αν θα σου αρέσει ο Ενεργειακός της Θεσσαλονίκης έχει τα ίδια δικαιώματα με τον Σοφτγουερά του ΕΜΠ και με τον Τηλέπ της Ξάνθης και αυτό είναι πολύ καλό...


Το ξέρω αυτό.Κ είναι κ απόλυτα λογικό.Μίλησα για το οτι τα μαθήματα πληροφορικής που κάνουμε ως ηλεκτρολόγοι
(κ στα 4 πανεπιστημια) μας δίνουν τα δικαιώματα softwarαδων...Χωρίς αυτά ούτε καθηγητές σε 2βαθμια, ούτε προγραμματιστές..κ δν ξέρω τί αλλα..Οπότε δεν νομίζω ότι είναι ενας τομέας που χρίζει να αμελείται τόσο πολύ.. Στο κατω κάτω κάποιοι δουλεύουν πάνω σε αυτα..Δεν προσπαθώ να το παίξω ειδήμονας..Αλλά όλα τα άλλα σε μεγάλο βαθμό τα κάνουν κ οι μηχανολόγοι.. κ ενέργεια κ κυκλώματα κ αυτοματισμούς.. σε τηλεπικοινωνίες κ υπολογιστές διαφοροποιούμαστε.
Τελευταία επεξεργασία από laplace και 04 Μαρ 2008, 01:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
laplace
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 17:59

Re: Εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδιακασία?!!

Δημοσίευσηαπό JoVou » 04 Μαρ 2008, 01:03

Να πουμε και μια σοφή κουβέντα...

κοιτάχτε να μάθετε να προγραμματίζετε...'εστω στα πλαίσια του λογικού (όπως λέει κι ο lovabill...) γιατί διπλωματική δεν θα μπορείτε εύκολα να βρείτε. Στο 90% των περιστάσεων χρειάζεται...έτσι αυτό απο πείρα...

...(Ενεργειακοί και οι συναφείς...επίσης μπορεί να μπλέξουν με MatLab...αν αυτό θεωρείται προγραμματισμός!  ;))
Never Leave 4 Tomorrow ... What You can Finish up From Today!
Άβαταρ μέλους
JoVou
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 02:33
Τοποθεσία: Xanthi
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδιακασία?!!

Δημοσίευσηαπό macJohn » 04 Μαρ 2008, 01:22

laplace έγραψε:Το ξέρω αυτό.Κ είναι κ απόλυτα λογικό.Μίλησα για το οτι τα μαθήματα πληροφορικής που κάνουμε ως ηλεκτρολόγοι
(κ στα 4 πανεπιστημια) μας δίνουν τα δικαιώματα softwarαδων...Χωρίς αυτά ούτε καθηγητές σε 2βαθμια, ούτε προγραμματιστές..κ δν ξέρω τί αλλα..Οπότε δεν νομίζω ότι είναι ενας τομέας που χρίζει να αμελείται τόσο πολύ.. Στο κατω κάτω κάποιοι δουλεύουν πάνω σε αυτα..Δεν προσπαθώ να το παίξω ειδήμονας..Αλλά όλα τα άλλα σε μεγάλο βαθμό τα κάνουν κ οι μηχανολόγοι.. κ ενέργεια κ κυκλώματα κ αυτοματισμούς.. σε τηλεπικοινωνίες κ υπολογιστές διαφοροποιούμαστε.


Το ότι πρέπει να γίνει κύκλος Πληροφορικής είναι δεδομένο... Το ότι θα γίνει θα γίνει, αλλά το πόσο γρήγορα δεν το ξέρω(ελπίζω πριν σπάσει εκ νέου η σχολή σε 2 διαφορετικά τμήματα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς και στους Μηχανικούς Υπολογιστών :P)...

Αυτό πού είπες για τους Μηχανολόγους δε θα το σχολιάσω. Η σχέση που έχουν με την ενέργεια, τα κυκλώματα κσι τους αυτοματισμούς είναι ίδια με τη σχέση που έχουμε με τη Θερμοδυναμική, ανύπαρκτη.

JoVou έγραψε:Να πουμε και μια σοφή κουβέντα...

κοιτάχτε να μάθετε να προγραμματίζετε...'εστω στα πλαίσια του λογικού (όπως λέει κι ο lovabill...) γιατί διπλωματική δεν θα μπορείτε εύκολα να βρείτε. Στο 90% των περιστάσεων χρειάζεται...έτσι αυτό απο πείρα...

...(Ενεργειακοί και οι συναφείς...επίσης μπορεί να μπλέξουν με MatLab...αν αυτό θεωρείται προγραμματισμός!  ;))


Να μην έχω μια (και όποιος κατάλαβε τι, κατάλαβε)... Φτάνει που χρησιμοποιείτε εσείς μόνο C++ ή C#. (Μόνο ο James εξαιρείται άντε και κανένας ακόμα που μου διαφεύγει...)

JoVou έγραψε:Επίσης (Ασχετο...),
ας μη κρίνουμε μαθήματα με την έννοια "περνιούνται εύκολα...αρα κολόνιες". Δλδ, μη μου λες ότι τα δίκτυα δεν ήταν μάθημα να σπάσει σε δυο...και ακόμη σου λέω να προστεθεί και τρίτο κομμάτι! Μη κοιτάς που πιάνεις στα χέρια σου ένα βιβλιαράκι μικρό εκ πρώτης όψεος...
Αυτά που διδασκόμαστε είναι ίσως βασικές αρχές...και μάλιστα τόσο μπακάλικα..επειδή δεν προλαβαίνει κανεις να δώσει περισσότερο βάρρος μέσα στο διαθέσιμο χρόνο. Σοφή κατά την άποψη μου η απόφαση για επέκταση του μαθήματος σε 2 εξαμηνιαία!


Offtopic, αλλά στα Δίκτυα Υπολογιστών Ι και στα Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ αθροιστικά έκανα 13 εβδομάδες μάθημα από τις 26 που θα έπρεπε κανονικά. Τα συμπεράσματα δικά σας...

P.S. Είμαι Ηλεκτρονικός και χρησιμοποιώ MATLAB :P
Τελευταία επεξεργασία από macJohn και 04 Μαρ 2008, 01:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδιακασία?!!

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 04 Μαρ 2008, 10:23

Παρακολούθησα παιδιά με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον την συζήτησή σας και θα ήθελα και εγώ να πω λίγα πράγματα σχολιάζοντας ταυτόχρονα και όσα είπατε παραπάνω. Ίσως να πω πράγματα που έχουν ειπωθεί και με συγχωρείτε για αυτό.

Θεωρά από την 5ετής μου εμπειρία στο ΔΠΘ ότι καμία κατεύθυνση δεν πρόκειται να σε πάρει από το χέρι και να σου πει : "Έλα εδώ να σε εξειδικεύσω και να σου μάθω πράγματα". Συμφωνώ με τον macJohn ότι το πανεπιστήμιο σου δίνει ερεθίσματα, σε βοηθάει να καταλάβεις τι σου αρέσει περισσότερο ώστε να ασχοληθείς με αυτό και σου μαθαίνει να δουλεύεις ομαδικά ή προσωπικά. Άρα λοιπόν νομίζω πως και με την δημιουργία μιας κατεύθυνσης πληροφορικής πάλι ο περισσότερος κόσμος δεν θα ξέρει να προγραμματίζει. Η δημιουργία μιας τέτοιας κατεύθυνσης νομίζω ότι είναι μια δικαιολογία που ξαπλώνουμε σε αυτήν γιατί μας βολεύει επειδή βαριόμαστε να μάθουμε προγραμματισμό.

Συνεχίζω λοιπόν λέγοντας πως όπως είμαστε τώρα με τις υπάρχουσες κατευθύνσεις το 90% των ενεργειακών δεν ξέρουμε π.χ ηλεκτρικές μηχανές όπως είμαι σίγουρος ότι και το 90% των ηλεκτρονικών δεν ξέρει δίκτυα και για να μην αφήσω τους τηλεπικοινωνιακούς έξω το ίδιο ποσοστό από αυτούς δεν ξέρει τηλέπ. Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα με ένα λογικό συνειρμό ότι μια νέα κατεύθυνση Λογισμικού θα επηρεάσει λίγο τα πράγματα. Απλώς θα δώσει περισσότερα ερεθίσματα.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως είναι αδιανόητο όλοι μας να μην ξέρουμε δομημένο και αντικειμενοστραφή προγραμματισμό γιατί είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι από εμάς θα χρησιμοποιήσουν είτε είναι ενεργειακοί είτε τηλεπικοινωνιακοί είτε δεν ξέρω εγώ τι...  Όπως είχε πει και ένας καθηγητής μας πιο παλιά : "Μηχανικός που δεν ξέρει προγραμματισμό είναι σαν τον κουτσό άνθρωπο". Επιμένω λέγοντας πως μια κατεύθυνση Λογισμικού δεν θα φέρει τις μεγάλες αλλαγές όπως πιστεύουν κάποιοι και δεν θα μας κάνει άσους της πληροφορικής ούτε θα μας δώσει όρεξη για να ασχοληθούμε ξαφνικά και αυτό το τελευταίο φαίνεται από το γεγονός ότι έχουμε πολλά επιλογής μαθήματα με προγραμματισμό, όπως προαναφέρατε και εσείς, στα οποία κατά την γνώμη μου γίνεται πολύ καλή δουλειά και παρολαυτά  πάλι 10 άτομα έβλεπα στην τάξη (και πολλά λέω...).

Μήπως τελικά να αναλογιστούμε ότι ίσως φταίει και το κεφάλι μας το κούφιο?! Γιατί εδώ που τα λέμε έχει δίκιο ο JimMichael τόσο ξαφνική όρεξη για προγραμματισμό και τόσες συζητήσεις και τελικά η αίθουσα που διδάσκεται το επιλογής να είναι άδεια...?!
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Εκπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδιακασία?!!

Δημοσίευσηαπό JimMichael » 04 Μαρ 2008, 11:57

Πες τα ρε Vagoulas γιατί ίσως εμένα δε με ακούνε. Το'χω πει και σε άλλο thread ότι δεν είναι μόνο το να ζητάς το καλύτερο, είναι και το πόσο απήχηση έχει το καλύτερο και στους υπόλοιπους. Από τη δικιά μου 5ετή εμπειρία διαπίστωσα ότι κατά 99% όποτε είπα ότι θα τα κάνω όλα και θα γίνω ο καλύτερος και θα και θα και θα.... όχι μόνο δεν έκανα τίποτα το θετικό, αλλά πήγα και χειρότερα. Το μόνο για το οποίο μπορώ να πω τουλάχιστον για το θέμα αυτό, είναι ότι όταν διάλεξα να πάρω C++, όπως τα λες κι εσύ, 10 άτομα κάναμε μάθημα. Αλλά και πάλι άντε να το'χαν επιλέξει 20. Και για τι μάθημα μιλάμε έτσι;..... C++!!!! που μόνο και μόνο για το άκουσμα μιας τέτοιας γλώσσας θα'πρεπε να το διαλέξουν όλοι. Αλλά ήμασταν μόνο 10 άτομα που δουλεύαμε τότε γιατί όλοι οι υπόλοιποι θα διάλεξαν τις περίφημες κολώνιες - μεταφορά θερμότητας και δεν ξέρω εγώ τι άλλα είχε τότε.

Αλλά δράττομαι της ευκαιρίας να φέρω ένα παράδειγμα της ιδέας ότι το πανεπιστήμιο σου δίνει ερεθίσματα κι εσύ ασχολείσαι περαιτέρω την οποία και υποστηρίζω... Στο 5ο εξάμηνο διάλεξα πάλι προγραμματισμό, html, όπου εκεί έμαθα τις πιο βασικές γνώσεις όσον αφορά το πώς μπορείς να φτιάξεις την πιο απλή ιστοσελίδα και να την φορτώσεις σε έναν server. Κάναμε και δυο μαθήματα flash έτσι για να πούμε ότι κάναμε.. Από εκεί και πέρα, με αυτές τις γνώσεις προχώρησα κάνοντας το κέφι μου, καταλήγοντας να μου ζητηθεί να φτιάξω μια ιστοσελίδα για ένα ραδιοφωνικό σταθμό, την οποία και έκανα με αυτά που ήδη ήξερα, συν τις γνώσεις που απέκτησα ασχολούμενος με flash από μόνος μου, όπου το site κατασκευάστηκε αποκλειστικά με flash (όποιος γνωρίζει θα καταλάβει τι δυσκολίες υπάρχουν όταν θες τα πάντα να δουλεύουν πάνω σε ένα flash object....) και με λίγο php και MySQL για να φτιάξω το αντίστοιχο φόρουμ. Όλα τα επιπλέον κάθισα και τα'μαθα μόνος μου και το τονίζω αυτό, απλά και μόνο με την επιροή που είχα από το πανεπιστήμιο που μου'δειξε τα βασικά της html. Κατά αυτόν τον τρόπο θα λειτουργήσουμε όλοι πιστεύω στο μέλλον. Ξέρουμε λίγο απ'όλα, και θα εμβαθύνουμε εκεί που χρειάζεται. Δόξα τω Θεώ, εκπτώσεις ακόμα δε βλέπω όχι γιατί μας αξίζει, αλλά γιατί μας πληγώνει τον εγωισμό αν θα'χουμε 55 μαθήματα κι όχι 65 για παράδειγμα, άσχετα αν χρωστάμε τα 64. Μακάρι να'χα τέτοιο εγωισμό κι εγώ να διαβάζω παραπάνω, ώστε να δίνω κι εγώ κάτι κι όχι μόνο να ζητάω και να παίρνω.
Φίλοι και χρήμα, νερό και λάδι.
Άβαταρ μέλους
JimMichael
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: Athens
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Προηγούμενη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron