Το Επίπεδο της Σχολής μας

Θέματα που αφορούν το τμήμα των Η.Μ.Μ.Υ.

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό dimitrisgzs » 11 Ιουν 2008, 11:22

τα μαθηματα πρεπει να γινουν πιο ουσιαστικα, κι εμεις πιο σοβαροι!
φετος παρακολουθησα σχεδον ολα τα μαθηματα και εμαθα καποια πραγματα που δε μαθαινεις μονο διαβαζοντας 3 μερες για την εξεταστικη!
Αλλα δε φταιμε μονο εμεις που δε πηγαινουμε.Πρεπει στις παραδωσεις να γινεται μαθημα ευχαριστο και με τετοιο τροπο που να μαθαινουμε 5 πραγματα.Να μας διεγειρουν το ενδιαφερον για το μαθημα τους,και να μη μας δειχνουν απλα το βιβλιο σε διαφανειες.
Απο τη πλευρα μας πρεπει να καταλαβουμε οτι δεν ειναι στοχος μας να παρουμε το πτυχιο,αλλα να μαθουμε και να γινουμε μηχανικοι.και φυσικα,να ασχολουμαστε με εργασιες και να σταματησουν τα σκονακια και οι αντιγραφες(τουλαχιστον στα σοβαρα μαθηματα)

Υ.Γ:τα λεω για να τ ακουσω κι εγω,δε διαφερω απο τους περισσοτερους
Άβαταρ μέλους
dimitrisgzs
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 09 Απρ 2008, 03:12

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό LoVaBiLL » 11 Ιουν 2008, 17:18

Αχ δεν κρατιέμαι.
Θέλω να δηλώσω πως ψιλοδικαιώνομαι με την κατάσταση, γιατί υπάρχουν άτομα που μου την λένε ότι χρωστάνε λιγότερα και δεν ξέρουν να ζωγραφίζουν μια δίοδο ("Ζένερ;Τι είναι αυτό;Αλλα έχω περάσει Ηλεκτρονική...").
Ναι χρωστάω πολλά, αλλά ότι πέρασα το ξέρω καλά. Ελπίζω να γυρίσει λίγο ο τροχός, να χαρώ και εγώ με τη σειρά μου.
Αυτά. Είπα και εγώ τους κομπλεξικούς εγωισμούς μου... :)

Και να δηλώσω γενικά πως είμαι υπέρ όλης αυτής της αναβάθμισης.
Άβαταρ μέλους
LoVaBiLL
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 01:18

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό iagros » 11 Ιουν 2008, 17:31

Αναβάθμιση; Πού είναι; Εγώ γιατί δε την βλέπω; :o
Άβαταρ μέλους
iagros
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 22 Ιαν 2008, 23:16

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό raskolnikov » 11 Ιουν 2008, 17:53

LoVaBiLL έγραψε:Αχ δεν κρατιέμαι.
Θέλω να δηλώσω πως ψιλοδικαιώνομαι με την κατάσταση, γιατί υπάρχουν άτομα που μου την λένε ότι χρωστάνε λιγότερα και δεν ξέρουν να ζωγραφίζουν μια δίοδο ("Ζένερ;Τι είναι αυτό;Αλλα έχω περάσει Ηλεκτρονική...").
Ναι χρωστάω πολλά, αλλά ότι πέρασα το ξέρω καλά. Ελπίζω να γυρίσει λίγο ο τροχός, να χαρώ και εγώ με τη σειρά μου.
Αυτά. Είπα και εγώ τους κομπλεξικούς εγωισμούς μου... :)

Και να δηλώσω γενικά πως είμαι υπέρ όλης αυτής της αναβάθμισης.





Φίλε LovaBiLL μην μασάς. Έχεις δίκιο σ αυτά που λες και καλά κάνεις και τα λες. (όλοι χρειαζόμαστε μια αυτοεπιβεβαίωση που και που ;)). Είμαστε φοιτητές και κατά τη διάρκεια της φοιτητικής μας σταδιοδρομίας αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να απορροφάμε όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις μπορούμε αλλά και ταυτόχρονα να περνάμε καλά!! Ποτέ μην αγχωθείς για το πόσα μαθήματα χρωστάς ή για το πόσο γρήγορα θα τελειώσεις (αρκεί βέβαια να μπορούν να σε συντηρούν οι γονείς σου). Απλά να ξέρεις ότι σε αυτό το τμήμα θα γνωρίσεις πολύ κομπλεξικά άτομα τα οποία μπορεί να σου ρίξουν το ηθικό. Απλά μην ασχολείσαι μαζί τους. Άσε τους στη μιζέρια τους. keep up the good work.   

ps υπάρχουν καθηγητές που κάνουν πραγματικά καλό μάθημα. κάποιοι άλλοι βέβαια δεν την παλεύουν καθόλου.  :P
Άβαταρ μέλους
raskolnikov
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 26 Μαρ 2008, 14:49

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Giannis » 11 Ιουν 2008, 21:11

macJohn έγραψε:Ξέχασα επίσης να αναφέρω και το καυτό θέμα των Ηλεκτρικών Μηχανών που είναι και Καθαρό Μάθημα ΗΜΜΥ  ;) (2 για όλους και 4 συνολικά για τους Ενεργειακούς) και δεν ξέρουμε που πάνε τα τέσσερα (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού  >:() δεν είναι αμαρτία???

Επιμένω, Μ@#$%ία είναι και φταίμε όλοι...





Διάβασα αυτά τα οποία γράφεις και εσύ και πολλοί άλλοι και ομολογώ ότι με τα περισσότερα διαφωνώ,χωρίς παρεξήγηση. Εσύ πιστεύεις ότι το γεγονός πως όλοι σχεδόν εδω μέσα δεν έχουν ιδέα από ηλεκτρικές μηχανές, φταίνε οι φοιτητές?? Μήπως φταίει ο τρόπος που διδάσκονται?? Μήπως φταίει το γεγονός ότι στο εργαστήριο ηλ.μηχανών πρέπει να γίνονται ασκήσεις ηλ.μηχανών και όχι επιδιορθώσεις τηλεοράσεων και τηλέφωνα σε κάθε λογής γνωστό, βύσμα, ξάδερφο, γαμπρό και δε συμαζεύεται???  Ή μήπως πιστεύεις ότι το γεγονός πως πολλοί δεν ξέρουν τις εφαρμογές των μετασχηματισμών Laplace και Fourier οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στους φοιτητές?? Όταν ο άλλος πάει να σου "μάθει" την συσχέτιση τυχαίων μεταβλητών (correlation) και σου το μεταφράζει convolution (συνέλιξη), πιστεύεις και πάλι ότι φταίνε οι φοιτητές?? Ή να πάω στο γεγονός ότι η αντιγραφή δεν είναι προνόμιο των φοιτητών, άλλα προτίστως των κ.κ.Καθηγητών και μάλιστα με τρόπο που δυσκολεύει αντι να διευκολύνει τους φοιτητές, με κάκιστα βιβλία γεμάτα λάθη, πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές?? Ή με το να σου διδάσκει άλλα στο μάθημα και άλλα να σου ζητάει στις εξετάσεις τότε και πάλι πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές??

"Με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις..." λέει μια παροιμία και αν πιστεύετε ότι μόνο με το να δυσκολέψουν τα θέματα στις εξετάσεις, θα έρθει και η "αναβάθμηση" είστε τρομερά γελασμένοι.

dimitrisgzs έγραψε:τα μαθηματα πρεπει να γινουν πιο ουσιαστικα, κι εμεις πιο σοβαροι!
φετος παρακολουθησα σχεδον ολα τα μαθηματα και εμαθα καποια πραγματα που δε μαθαινεις μονο διαβαζοντας 3 μερες για την εξεταστικη!
Αλλα δε φταιμε μονο εμεις που δε πηγαινουμε.Πρεπει στις παραδωσεις να γινεται μαθημα ευχαριστο και με τετοιο τροπο που να μαθαινουμε 5 πραγματα.Να μας διεγειρουν το ενδιαφερον για το μαθημα τους,και να μη μας δειχνουν απλα το βιβλιο σε διαφανειες.


Με αυτό θα συμφωνήσω, γιατί αυτό είναι το ζητούμενο. Πρώτα έτσι έρχεται η αναβάθμιση και μετά με το να δυσκολεύουν τα θέματα.
Τελευταία επεξεργασία από Giannis και 11 Ιουν 2008, 21:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Θα σε παρακαλούσα να μην σπαταλάς το πολύτιμο ρεύμα και πόρους από αυτόν τον πλανήτη για να γραφεις αυτά που σκέφτεσαι.

Να κλέβεις ιδέες από ένα άτομο είναι κλοπή, να κλέβεις από πολλά...είναι έρευνα.

Πάτα εδώ
Άβαταρ μέλους
Giannis
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 01:39
Τοποθεσία: Banana Republic
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό JoVou » 11 Ιουν 2008, 21:47

macJohn έγραψε:Επιτέλους...

Καλό είναι laplace, όχι τίποτα άλλο γιατί πάμε στο εξωτερικό και γινόμαστε και ρεζίλι...


:D :D ... ε λοιπόν πρώτη μου φορά βλέπω άνθρωπο να γουστάρει να τον μαμανε στις εξετάσεις, και να μην παραπονιέται για το ΤΙ μαθαίνει και ΠΩΣ το διδάσκεται δω μέσα...

macJohn έγραψε:Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι βλακία το να κάτσεις να κάνεις τρεις φυσικές.

Άλλα όταν κάνεις για τα τρανζίστορ σε 5 Μαθήματα ( Ηλεκτρονική 1, Μίκρο 2, Μίκρο 3, VLSI 1, VLSI 2) και δεν ξέρεις πως πολώνεται ένα τρανζίστορ ορθά και πότε ανάστροφα δεν είναι αμαρτία???

΄Η όταν κάνεις σε 10 Μαθήματα τις ιδιοτίμες ( Γραμμική Άλγεβρα, ΣΑΕ 1,ΣΑΕ 2,ΣΑΕ 3, Διαφορικές Εξισώσεις και Εξισώσεις Διαφορών και...) και δεν έχεις καταλάβει τι είναι οι ιδιοτιμές και γιατί μας ενδιαφέρουν, δεν είναι αμαρτία???...

Ή όταν κάνεις τον Μετασχηματισμό Laplace και Fourier(Διαφορικές, Μιγαδικές, Κ2, Κ3 και ΨΕΣ και...)  και δεν έχεις καταλάβει τι είναι και τι κάνουν δεν είναι αμαρτία???

Να σου πω εγώ Μ@$%&ία είναι...

Προσωπικά πιστεύω πως θα έπρεπε να ντρεπόμαστε...  :-[


Σωστή παρατήρηση, αλλά να σου πω την αλήθεια,
αν σαν μόνη αλλαγή γίνει να μας τα μαθαίνουν αυτά μια φορά...κι άλλη μια να τ ακούμε σαν επανάληψη (σ' ένα άλλο μάθημα...) κι έπειτα να τα ξέρουμε ωστε στα ίδια θέματα να γράφουμε όλοι οι φοιτητές 10αρια...εμένα μου αρκεί!
Γιατί αυτό σημαίνει ότι κινείς το ενδιαφέρον του φοιτητή, του μαθαίνεις τα βασικά...τον εξετάζεις επιτυχώς σ αυτά...κι έπειτα τον αφήνεις να ψαχτεί μονάχος του. Αυτό είναι πανεπιστήμιο.
Τωρα...τι σας έπιασε όλους και ταυτίσατε τη δυσκολία των θεμάτων με το επίπεδο της διδασκαλίας γενικότερα...δε ξέρω κ ειλικρινά, το βρίσκω παντελώς ηλίθιο. (Sorry κιολας...)
Τελευταία επεξεργασία από JoVou και 11 Ιουν 2008, 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Never Leave 4 Tomorrow ... What You can Finish up From Today!
Άβαταρ μέλους
JoVou
Full Member
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 02:33
Τοποθεσία: Xanthi
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό satoshi » 11 Ιουν 2008, 22:44

Giannis έγραψε:Εσύ πιστεύεις ότι το γεγονός πως όλοι σχεδόν εδω μέσα δεν έχουν ιδέα από ηλεκτρικές μηχανές, φταίνε οι φοιτητές?? Μήπως φταίει ο τρόπος που διδάσκονται?? Μήπως φταίει το γεγονός ότι στο εργαστήριο ηλ.μηχανών πρέπει να γίνονται ασκήσεις ηλ.μηχανών και όχι επιδιορθώσεις τηλεοράσεων και τηλέφωνα σε κάθε λογής γνωστό, βύσμα, ξάδερφο, γαμπρό και δε συμαζεύεται???  Ή μήπως πιστεύεις ότι το γεγονός πως πολλοί δεν ξέρουν τις εφαρμογές των μετασχηματισμών Laplace και Fourier οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στους φοιτητές?? Όταν ο άλλος πάει να σου "μάθει" την συσχέτιση τυχαίων μεταβλητών (correlation) και σου το μεταφράζει convolution (συνέλιξη), πιστεύεις και πάλι ότι φταίνε οι φοιτητές?? Ή να πάω στο γεγονός ότι η αντιγραφή δεν είναι προνόμιο των φοιτητών, άλλα προτίστως των κ.κ.Καθηγητών και μάλιστα με τρόπο που δυσκολεύει αντι να διευκολύνει τους φοιτητές, με κάκιστα βιβλία γεμάτα λάθη, πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές?? Ή με το να σου διδάσκει άλλα στο μάθημα και άλλα να σου ζητάει στις εξετάσεις τότε και πάλι πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές??



Τα είπες πολύ σωστά και χρησιμοποίησες τα κατάλληλα παραδείγματα.
Θεωρώ ότι η όρεξη για μάθηση και γενικότερα η σωστή νοοτροπία μεταλαμπαδεύεται από το διδακτικό προσωπικό στους φοιτητές. Όπως συμβαίνει αντίστοιχα με τη μιζέρια και το "δημοσιουπαλληλίκι".
Πιστεύω ότι είναι άθλιο το γεγονός πως εν έτει 2008 και σε μία ευρωπαική πολυτεχνική σχολή (όπως είμαστε ή έστω θέλουμε να γίνουμε), να μην υπάρχει ένας μηχανισμός που να "ακούει" τα σχόλια των φοιτητών για τους καθηγητές (για το διδακτικό προσωπικό γενικότερα).
Θα μας έκανε όλους καλύτερους.
Άβαταρ μέλους
satoshi
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 19:01

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό dim » 11 Ιουν 2008, 22:50

Ο μηχανισμός αυτός παρεμποδίζεται όχι μόνο από κάποιες κομματικές - φοιτητικές παρατάξεις...και όποιος κατάλαβε κατάλαβε, αλλά και από τους ίδιους τους "ενδιαφερόμενους" προς αξιολόγηση.

Αν ξεκινήσω να φέρνω παραδείγματα ξένων πανεπιστημίων στα οποία εφαρμόζεται το σύστημα της αξιολόγησης με επιτυχία (οφειλόμενοι είναι τόσο οι φοιτητές όσο και οι καθηγητές) θα πρέπει να μιλάμε για μέρες ολόκληρες.

Προτείνω στους ενδιαφερόμενους να ψάξουν στο διαδίκτυο για τα λεγόμενα "Universities Ranking" για να δούν με ποια κριτήρια αξιολογούν τα πανεπιστήμια κάποιοι διεθνείς οργανισμοί.

Φιλικά πάντα... 
Τελευταία επεξεργασία από dim και 11 Ιουν 2008, 22:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
dim
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 03 Μαρ 2008, 23:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 11 Ιουν 2008, 22:51

fortsatos έγραψε:Γλαφυρότατος και μειλίχιος όπως πάντα... :P :P Έτσι είναι Jonny το επίπεδο, επίπεδο... Αλλά και το baiserακι baiserακι όμως ε?  ;D ;D

Fortsatos την επόμενη φορά υπόσχομαι να σε πάρω μαζί μου...  ;D

Giannis έγραψε:Διάβασα αυτά τα οποία γράφεις και εσύ και πολλοί άλλοι και ομολογώ ότι με τα περισσότερα διαφωνώ,χωρίς παρεξήγηση. Εσύ πιστεύεις ότι το γεγονός πως όλοι σχεδόν εδω μέσα δεν έχουν ιδέα από ηλεκτρικές μηχανές, φταίνε οι φοιτητές?? Μήπως φταίει ο τρόπος που διδάσκονται?? Μήπως φταίει το γεγονός ότι στο εργαστήριο ηλ.μηχανών πρέπει να γίνονται ασκήσεις ηλ.μηχανών και όχι επιδιορθώσεις τηλεοράσεων και τηλέφωνα σε κάθε λογής γνωστό, βύσμα, ξάδερφο, γαμπρό και δε συμαζεύεται???

Ρε το ότι δεν ξέρουμε τη θεωρία όταν πηγαίνουμε στο εργαστήριο φταίει. Ας ήταν απαραίτητη προυπόθεση για να παρακολουθήσεις το εργαστήριο να έχεις περάσει την αντίστοιχη θεωρία και θα σου έλεγα εγώ πόσο ΣΟΥΠΕΡ θα ήτανε το κάθε εργαστήριο και ούτε οι τηλεοράσεις θα μας φταίγανε ούτε και τα βίντεο( όχι πως είναι σωστό αυτό που γίνεται).

Αλλά ξέχασα αν προτείνει κάποιος καθηγητής να γίνουν π.χ. τα εργαστήρια της Ηλεκτρονικής 1,2,3 ένα μάθημα (Υποχρεωτικό) που για να μπορέσεις να το παρακολουθήσεις θα πρέπει να έχεις περάσει και τις 3 Θεωρίες θα πέσουμε πάνω του σαν τα αρπακτικά να τον κατασπαράξουμε γιατί θα πούμε πως αυτή του η ενέργεια είναι οιωνός για τις αλυσίδες...  :o

Giannis έγραψε:Ή μήπως πιστεύεις ότι το γεγονός πως πολλοί δεν ξέρουν τις εφαρμογές των μετασχηματισμών Laplace και Fourier οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στους φοιτητές?? Όταν ο άλλος πάει να σου "μάθει" την συσχέτιση τυχαίων μεταβλητών (correlation) και σου το μεταφράζει convolution (συνέλιξη), πιστεύεις και πάλι ότι φταίνε οι φοιτητές??


Όπως είπα, φταίμε όλοι...

Giannis έγραψε:Ή να πάω στο γεγονός ότι η αντιγραφή δεν είναι προνόμιο των φοιτητών, άλλα προτίστως των κ.κ.Καθηγητών και μάλιστα με τρόπο που δυσκολεύει αντι να διευκολύνει τους φοιτητές, με κάκιστα βιβλία γεμάτα λάθη, πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές?? Ή με το να σου διδάσκει άλλα στο μάθημα και άλλα να σου ζητάει στις εξετάσεις τότε και πάλι πιστεύεις ότι φταίνε οι φοιτητές??


Ρε και τα βιβλία μας χάλια είναι δεν νομίζω να έχω πει ποτέ πως είμαι ευχαριστημένος με τα βιβλία που παίρνουμε... Ίσα ίσα είμαι υπερ στο να μπορώ να πάρω όποιο βιβλίο θέλω(ακόμα και ξενόγλωσσο) για κάθε μάθημα γιατί αυτό με διευκολύνει στο να το διαβάσω πιο εύκολα και πιο ευχάρηστα. Άλλα αν φτάσουμε στην πολυτέλεια να διαλέγουμε βιβλίο θα βγούμε και θα πούμε ότι ο κάθε καθηγητής βάζει αυθάιρετα θέματα και πως το μάθημα δεν έχει συγκεκριμένη ύλη ( Λες και οι εξισώσεις του Maxwell είναι διαφορετικές για τον Σαρρή και τον Griffiths...).

Υ.Γ.
  • Δεν είμαι πράκτορας κανενός καθηγητή και ούτε θα γίνω...
  • Συγνώμη αν με τα λεγόμενα μου θίγω τους συμφοιτητές μου που ξέρουν καντάρια..., αλλά εδώ μιλάμε για τους πολλούς και όχι για τους λίγους...
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό J4cobK3ll » 11 Ιουν 2008, 23:01

Δε ξέρω πως αντιλαμβάνεται κανείς την έννοια του επιπέδου μιας σχολής, πάντως από αυτά που διαβάζω εδω πέρα διαπιστώνω πως τουλάχιστον εγώ έχω διαφορετική άποψη για το λεγόμενο επίπεδο...Καταρχήν ας ξεκαθαρίσουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο και όποιος δε το βλέπει...τι να του πω!
Απο κει πέρα αν θέλουμε να βελτιώσουμε την εικόνα της σχολής πρέπει να κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση...πρακτικά σημαίνει καλύτερα συγγράματα, καλύτερη διδασκαλία, περισσότερο συμμετοχή απο τους φοιτητές.

Δε συμφωνώ ότι φταίνε μόνο οι φοιτητές.Δεν είναι λογικό άλλωστε να λες ότι το σχοινί κόπηκε ενώ το τραβούσε μόνο ένας. Το σχοινί κόβεται όταν το τραβάνε δυο.Συνεπώς και οι 2 πλευρές φταίνε. Όταν ας πούμε πας να παρακολουθήσεις μάθημα 8 το πρωι και σου δείχνουν διαφάνειες μέσα απο το βιβλίο, ε όχι τότε δε θα πας. Δε σου προσφέρει τίποτα όπως και να το κάνεις. Θέλω να πιστεύω ότι έχουμε ανεπτυγμένη κριτική ικανότητα και μπορούμε να αντιληφθούμε τι μας χρειάζεται και τι όχι. Επομένως υψηλότερο επίπεδο σημαίνει καλύτερη διδασκαλία και καλύτερο βιβλίο. Με αυτά ως δεδομένα, η προσέλευση φοιτητών θα ανέβει.

Και ας ξεκαθαρίσουμε και κάτι. Μη συγχέετε το επίπεδο της σχολής με τις εξετάσεις. Καμία σχέση. Αν περνάει σε κάθε μάθημα μόνο το 10% σε μια εξεταστική  δε σημαίνει ότι γίναμε και ΜΙΤ. Δείτε λιγάκι τα Πανεπιστήμια στο εξωτερικό να μάθετε το ποσοστό επιτυχίας. Σκοπός του Πανεπιστημίου είναι να σου δώσει ερεθίσματα και να σε βάλει στο <τριπάκι> να ψαχτείς μόνος σου με αυτό που σε ενδιαφέρει και όχι να σου διδάσκει 5 πράματα και να ζητά 20 με την πρόφαση κιόλας ότι αυτό ζητά η αγορά εργασίας και απαιτεί ο ανταγωνισμός. Και απο την άλλη να σου δίνουν π.χ για Μικροηλεκτρονική προπολεμικά βιβλία.

Εντάξει ανταγωνισμός υπάρχει. Αλλά η λύση δεν είναι να δίνεις κάθε μάθημα 4 φορές και 5 και σε κάποια φάση να σε λυπούνται και να παίρνεις 5αράκι. Δε συμβαίνει σε όλα αυτό, αλλά σε κάποια ναι. Αφήστε την ψευδαίσθηση ότι επειδή ζορίσανε οι εξεταστικές ανέβηκε και το επίπεδο...
J4cobK3ll
Newbie
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 20:05

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 11 Ιουν 2008, 23:49

J4cobK3ll έγραψε:Καταρχήν ας ξεκαθαρίσουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο και όποιος δε το βλέπει...τι να του πω!


Επειδή φοράω γυαλιά και το ραντεβού μου για ΛΑΣΙΚ είναι σε ένα χρόνο :P μπορείς να με βοηθήσεις??? Με επιχειρήματα παρακαλώ...

Είμαι όλος αυτιά. ;D
Τελευταία επεξεργασία από macJohn και 11 Ιουν 2008, 23:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό Vagoulas » 12 Ιουν 2008, 14:52

JoVou έγραψε:Τωρα...τι σας έπιασε όλους και ταυτίσατε τη δυσκολία των θεμάτων με το επίπεδο της διδασκαλίας γενικότερα...δε ξέρω κ ειλικρινά, το βρίσκω παντελώς ηλίθιο. (Sorry κιολας...)

Μάλλον από ότι βλέπω Jovou για ακόμα μία φορά πάλι μας παρεξήγησες (μάλλον φταίει που δεν βγαίνεις από το σπίτι λόγω διπλωματικής  :P :D).
Εγώ από, την πλευρά μου τουλάχιστον, θέλω να ορίσω τον όρο αναβάθμιση που αποτελεί ανάγκη για την σχολή μας.
Αναβάθμιση λοιπόν πρέπει να γίνει αρχικά αναγκάζοντας τους καθηγητές να κάνουν καλύτερο μάθημα με σοβαρές διαλέξεις και παρουσιάσεις και όχι να περνάνε από τον projectora το βιβλίο που δίνουν και να το διαβάζουν. Αυτό κύριοι καθηγητές δεν μπορούμε να το πούμε διδασκαλία, γιατί θα γελάει το πανελλήνιο, ας το πούμε λοιπόν ανάγνωση. Δεύτερον να θεσπιστεί ένα είδος αξιολόγησης το οποίο και θα στηρίζεται κυρίως σε γνώμες φοιτητών ,πράγμα το οποίο έχει αρχίσει να εφαρμόζεται δειλά δειλά, και θα λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν.
Έπειτα, κατά την γνώμη μου, πρέπει να αντικατασταθούν τα βιβλία μας από σημειώσεις οι οποίες και θα αναβαθμίζονται και θα ανανεώνονται κάθε χρόνο παράλληλα όμως η βιβλιοθήκη να γεμίσει με πλήθος διαφορετικών συγγραμμάτων σε πολλά αντίτυπα. Έτσι ο φοιτητής θα διδάσκεται από τις σημειώσεις και έπειτα θα μπορεί να ανατρέχει στην βιβλιοθήκη (για την οργάνωση της βιβλιοθήκης δεν μιλάω είναι άλλο θέμα).
Οι πρόοδοι, τα τεστάκια, οι σοβαρές εργασίες χρειάζεται να γίνουν συνήθεια από όλους τους καθηγητές έτσι ώστε να μας δοθεί ένα ερέθισμα να ασχολούμαστε και κατά την διάρκεια του εξαμήνου με τα μαθήματα και επιτέλους να μην κρινόμαστε μόνο από ένα γραπτό στο τέλος για το πόσο έχουμε δουλέψει.
Ακόμη η αναδιοργάνωση όλων το εργαστηρίων είναι επιτακτική, στο βαθμό που την επιτρέπει και το πορτοφόλι μας, βοηθούμενοι να μεταφέρουμε την θεωρία στην πράξη και να καταλάβουμε ότι αυτά που διδασκόμαστε δουλεύουν. Επίσης θα ήθελα να τονίσω ότι εφόσον τα εργαστήρια γίνουν εργαστήρια θα πρέπει μετά να γίνουν απαιτητικότεροι (εργασίες οι οποίες θα αλλάζουν κάθε χρόνο, εξετάσεις στα περισσότερα εργαστήρια) και αυτοί που μας τα διδάσκουν εφόσον γίνουν σοβαρότεροι με την σειρά τους.
Αφού λοιπόν γίνουν όλα αυτά τότε πιστεύω είναι και η καταλληλότερη στιγμή να έρθουν και τα δυσκολότερα θέματα.

Υ.Γ.: Αν ξέχασα κάτι παρακαλώ να το συμπληρώσετε και θα ήθελα πάρα πολύ να σχολιάσετε αλλά και προσθέσετε τις δικές σας ιδέες.
Τελευταία επεξεργασία από Vagoulas και 12 Ιουν 2008, 15:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Vagoulas
Sr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 19:37
Τοποθεσία: Helsinki
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Όχι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό macJohn » 12 Ιουν 2008, 15:43

Vagoulas έγραψε:Δεύτερον να θεσπιστεί ένα είδος αξιολόγησης το οποίο και θα στηρίζεται κυρίως σε γνώμες φοιτητών ,πράγμα το οποίο έχει αρχίσει να εφαρμόζεται δειλά δειλά, και θα λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν.


Αξιολόγηση έγινε φέτος όχι γιατί το θελήσανε οι καθηγητές αλλά γιατί ήταν υποχρεωμένοι(Νομίζω λόγω ΕΕ ή λόγω ΠΕΣΠ δεν είμαι σίγουρος...) Τώρα το τι θα κάνουν τα ερωτηματολόγια και αν θα τα λάβουν υπ'όψιν τους είναι άλλο θέμα.
Πάντως ήταν μία καλή κίνηση έστω και αν έγινε από αγγαρεία...

JoVou έγραψε:Σωστή παρατήρηση, αλλά να σου πω την αλήθεια,
αν σαν μόνη αλλαγή γίνει να μας τα μαθαίνουν αυτά μια φορά...κι άλλη μια να τ ακούμε σαν επανάληψη (σ' ένα άλλο μάθημα...) κι έπειτα να τα ξέρουμε ωστε στα ίδια θέματα να γράφουμε όλοι οι φοιτητές 10αρια...εμένα μου αρκεί!


JoVou, και 10 φορές που τα κάνουμε δεν τα ξέρουμε και εκεί είναι το θέμα. >:(

JoVou έγραψε: :D :D ... ε λοιπόν πρώτη μου φορά βλέπω άνθρωπο να γουστάρει να τον μαμανε στις εξετάσεις, και να μην παραπονιέται για το ΤΙ μαθαίνει και ΠΩΣ το διδάσκεται δω μέσα...


Δεν φταίει ρε συ πάντα ο καθηγητής, και Ferrari που λέει ο λόγος να έχεις για αυτοκίνητο (Καθηγητή) αν η βενζίνη είναι 10 οκτανίων(Φοιτητές) το αμάξι δεν θα πάει μακριά, και θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Φέτος επειδή παρακολόυθησα μερικά μαθήματα ΨΕΣ έβλεπα τον "καημένο" τον Συρακούλη να προσπαθεί να μας βοηθήσει με έξτρα μαθήματα, κόντρα και πάλι μαθήματα αλλά εμείς δεν φτουρούσαμε... Μας ρωτούσε γιατί μας χρειάζεται η κρουστική απόκριση και το 90% κοιτούσαμε τον άνθρωπο σα $#%#$^...

Εδώ δηλαδή ποιος φταίει ο καθηγητής???

Εμείς πάλι είμαστε αθώοι???

Τι άλλο να σου κάνει κάποιος αν εσύ από μόνος σου δεν κάτσεις να διαβάσεις...
Άβαταρ μέλους
macJohn
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 568
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 23:52
Τοποθεσία: Cambridge, MA, U.S.A.
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό satoshi » 12 Ιουν 2008, 19:47

Τις προάλλες (όπως ανακοινώθηκε και από το forum) τιμήθηκε από την πολυτεχνική σχολή (συγκεκριμένα από τους Πολιτικ.Μηχανικούς), ο διεθνούς φήμης έλληνας φυσικός Δημήτριος Νανόπουλος.
Μπορώ να σας πω ότι: Ήταν ελάχιστοι οι καθηγητές (γενικά ο κόσμος ήταν λίγος για μια τέτοια προσωπικότητα) από την πολυτεχνική που βρέθηκαν εκεί,όπως ελάχιστοι ήταν και οι φοιτητές (σημ.οι εστίες ήταν δίπλα!).
Κανένας-καμμιά φυσικός δεν ήταν εκεί για να τιμήσει τον 4ο καλύτερο θεωρητικό φυσικό όλων των εποχών (ποιος τιμάει ποιον βέβαια δεν ξέρω)!

Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη δείχνει το επίπεδο σχολής-πανεπιστημίου-καθηγητών-φοιτητών.

σημ.:η εκδήλωση έγινε την Τρίτη 10 Ιουνίου 2008 και ώρα 19.00, σε περίοδο εξεταστικής και σε περίοδο που δεν υπάρχουν παραδόσεις.
ο νοών νοείτω
Άβαταρ μέλους
satoshi
Jr. Member
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 15 Ιαν 2008, 19:01

Re: Το Επίπεδο της Σχολής μας

Δημοσίευσηαπό cmavr8 » 12 Ιουν 2008, 19:59

[size=100]Όλοι ωραία τα λέτε, κάποιοι είναι ιδιαίτερα εύστοχοι μάλιστα.

Είμαι 2ο έτος, ΔΕΝ αντιγράφω εργασίες, ΔΕΝ κλέβω στις εξετάσεις (οκ, όσο μπορώ) και ΔΕΝ κωλοβαράω μέσα στο εξάμηνο.
Παρόλα αυτά, καταφέρνω να παρακολουθήσω και να "κατέχω" μόνο τα μισά μαθήματα, παρόλο που είμαι ερωτευμένος με το αντικείμενο. Τόσο μπορώ, τόσο έχω κουράγιο. (ίσως να είναι και θέμα μικρών ικανοτήτων, αλλά δε μπορεί η σχολή να είναι σχεδιασμένη για διάνοιες)

Και τελικά πιέζομαι κι εγώ στο επιφανειακό πέρασμα, δεν περνάω ΠΟΛΛΑ μαθήματα, γιατί θέλω να τα περνάω καλά, με βαθμό, και ΧΩΡΙΣ να είμαι τελείως φυτό..

Και για να πάρουμε μια ιδέα του τι είναι καλό μάθημα:
http://www.hornoxe.com/so-macht-physik- ... ich-spass/

Σίγουρα δεν είναι ευθύνη μόνο των Φοιτητών ή μόνο των Καθηγητών, ή μόνο της ελλιπούς χρηματοδότησης, ή της λάσπης που ρίχνεται από την υπόλοιπη κοινωνία προς το πανεπιστήμιο, ΑΛΛΑ το σημαντικό είναι ΕΜΕΙΣ, οι φοιτητές (και μερικοί Καθηγητές που συμφωνούν) να μην το αφήνουμε να συμβεί.

Γιατί όπως είπε και ο Einstein, ο κόσμος δεν κινδυνεύει από αυτούς που προσπαθούν να τον καταστρέψουν, αλλά από αυτούς που παρακολουθούν χωρίς να κάνουν κάτι για να τον σώσουν.

Δείτε λοιπόν τι θέλω να προτείνω:
[/size]


  • Λιγότερα μαθήματα / ώρες διδασκαλίας. Έτσι θα έχουμε χρόνο για αφομοίωση της παράδοσης στο σπίτι, περισσότερο ψάξιμο, και μεγαλύτερο βάθος στις γνώσεις, αφού ο ίδιος ή και περισσότερος κόπος θα πηγαίνει σε λιγότερα μαθήματα
  • Περισσότερες εργασίες και εργαστήρια, ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ όμως και πιο πολύ στο βαθμό. (πχ 60% εργασίες/εργαστήρια, 40% τελική εξέταση). Έτσι ενεργοποιούμαστε μέσα στη χρονιά, δε χάνουμε επαφή, αφομοιώνουμε τη γνώση, και πάμε σε εξετάσεις με λίγο διάβασμα και ελάχιστο άγχος και όχι ανάγκη για αντιγραφές.
  • Καλύτερη ενημέρωση φοιτητών, ηλεκτρονική οργάνωση πρακτικών θεμάτων (ανακοίνωση εργαστηρίων, βαθμών, εργασιών, εκτάκτων μαθημάτων) ώστε να μη θεωρείται χαμένος αυτός που δε θέλει ή δε μπορεί να ξυπνάει νωρίς. Να μπορεί ΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ και διάβασμα, να ανταπεξέρθει το ίδιο καλά. (μάλιστα θα έχει πιο "ακαδημαϊκή" γνώση και λιγότερο "μαθητικό" στιλ)
  • Και φυσικά* Βιβλία: όχι σημειώσεις/φωτοτυπίες του καθηγητή, αλλά ένα διεθνώς ή έστω εθνικά αναγνωρισμένο σύγγραμα. (απ' ότι ξέρω δεν υπάρχει γραφειοκρατικό/οικονομικό πρόβλημα, ό,τι βιβλίο ζητήσει ο καθηγητής μπορεί να το δώσει στους φοιτητές)


Δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι τελείως έξω από Παρατάξεις, και δε θέλω να μπω κάπου για να προωθήσω τα παραπάνω. Θέλω να ξυπνήσουν οι φοιτητές και να τα διεκδικήσουν ανεξαρτήτως παρατάξεων.

Είναι ΑΠΛΩΣ ΛΟΓΙΚΑ god dammit!


*: Εντάξει, όσο περνάνε τα χρόνια, βρίσκεις Ο,ΤΙ θες στο internet, τσάμπα. Παρόλα αυτά η ανάγκη για καλό αρχικό βιβλίο ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ να υπάρχει.
Τελευταία επεξεργασία από cmavr8 και 12 Ιουν 2008, 20:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
cmavr8
Hero Member
 
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: 17 Μάιος 2008, 16:15
Φοιτητής ΗΜΜΥ: Ναι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης