Καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με την εργασία. Καθώς παίζω με τον FPLAYER_SIMPLE_3 κερδίζω για τις δοσμένες εισόδους (μαζεύω περισσότερους πόντους), παρ΄όλα αυτά δεν παίρνω success:1. Τι μπορεί να φταίει???
Καλησπερα, γραφετε στην παρουσιαση οτι το παιχνιδι εχει δθο υλοποιημενους παικτες που παιζουν σε Νορμαλ , εχω ξεκινησει πρωτα απο τον Complement , δοκιμαζω να τον τρεξω απο το Client και παιρνω αυτο το μηνυμα "ERROR: FacilityGame Server is not using FPLAYER_COMPLEMENT and therefore not expecting game type COMPLEMENT" , κανω κατι λαθος ή ειναι φυσιολογικιο και δεν μπορω το τρεξω στον υπολογιστη μ ?
pnserres έγραψε:Όταν βάζω n=40 και seed=3156 νικάω και παίρνω κανονικά(success:1) και με τον FPLAYER_COMPLEMENT όλα ΟΚ. Ένα παράδειγμα που τρέχω, νικάω και δεν παίρνω success:1 είναι το παρακάτω:
FClient (PLAYER_B): The game finished !!
FClient (PLAYER_B): Game score: Game score -- Player A: 15048, Player B: 42082
PROOF OF PARTICIPATION: (success:0), Proof: 60522aa7-6a0c-42ad-90d1-ddf477bf2443
Facility Game
n: 1500
seed: 234
GameType: NORMAL
soldier101 έγραψε:Οταν τρέχω τον κώδικα μου εναντίον των προηγμένων παικτών μου βγαίνουν κάποια εξωπραγματικά αποτελέσματα στους βαθμούς των αντιπάλων, ενώ οι δικοί μου είναι σε φυσιολογικά πλαίσια. πχ
1.)Facility Game
n: 1000
seed: 237
GameType: NORMAL
PlayerA: PlayerChampion201415 - Keyser Soze v4.4, by Ιωάννης Παναγιωτίδης (AM:56310)
PlayerB: =
FacilityGame status
Finished: true
Score: Game score -- Player A: 199817647, Player B: 59264
2.)Facility Game
n: 1000
seed: 234
GameType: NORMAL
PlayerA: PlayerChampion201415 - Keyser Soze v4.4, by Ιωάννης Παναγιωτίδης (AM:56310)
PlayerB: =
FacilityGame status
Finished: true
Score: Game score -- Player A: -1290514806, Player B: 105881
Παρόμοια αποτελέσματα παίρνω και με όλους τους υπολοιπους προηγμένους παίκτες, ενώ τον FPLAYER_SIMPLE_3 τον κερδίζω εύκολα.
Τι ακριβώς μπορεί να συμβαίνει?
sgyftopo έγραψε:pnserres έγραψε:Όταν βάζω n=40 και seed=3156 νικάω και παίρνω κανονικά(success:1) και με τον FPLAYER_COMPLEMENT όλα ΟΚ. Ένα παράδειγμα που τρέχω, νικάω και δεν παίρνω success:1 είναι το παρακάτω:
FClient (PLAYER_B): The game finished !!
FClient (PLAYER_B): Game score: Game score -- Player A: 15048, Player B: 42082
PROOF OF PARTICIPATION: (success:0), Proof: 60522aa7-6a0c-42ad-90d1-ddf477bf2443
Facility Game
n: 1500
seed: 234
GameType: NORMAL
Η παρτίδα αυτή εμφανίζεται στον server με score 29012 - 27910 και, έτσι, δεν εμφανίζει success:1. Έλεγξε μήπως αλλάζεις τις αξίες των κόμβων μέσα στη στρατηγική σου και παίρνεις παραπλανητικό αποτέλεσμα. Αν χρειάζεται να αλλάζεις τις τιμές του πίνακα που παίρνεις με τη συνάρτηση getValue(), δημιούργησε ένα αντίγραφο του πίνακα και δούλεψε εκεί ώστε στο τέλος να υπολογίζεται το σωστό αποτέλεσμα από τον αυθεντικό πίνακα.
nikoagge έγραψε:Καλησπέρα! Κάθε φορά που επιλέγω έναν κόμβο θα πρέπει χειροκίνητα ν' ανανεώνω και το status των κόμβων που επηρεάζονται, σωστά;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 0 επισκέπτες