papamark έγραψε:Συνήθως δεν συμμετέχω σε τέτοιες συζητήσεις. Όμως θα κάνω μια εξαίρεση.
Πώς μπορείκανείς να έχει απαιτήσεις από ένα μάθημα όταν δεν το εχει παρακολουθήσει;
Επίσης, πριν σχολιάσει κανείς τα θέματα καλό είναι να δει τις λύσεις που έδωσα στο eclass
Το μόνο δύσκολο ερώτημα ήταν το 2(β). Το πρώτο θέμα, είναι λυμένο στο βιβλίο και όπως βλέπετε στις λύσεις είναι εύκολο, το δε δεύτερο ερώτημα έβγαινε σε μια σειρά.
Το δεύτερ θέμα το έκανα περίπου παρουσία 6 φοιτητών στο τελευταίο μάθημα. Όσο για το τελευταίο θέμα είναι λυμένο στο βιβλίο των ασκήσεων.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ένα ποσοστό 40+%. Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι σ' όλους καλό Καλοκαίρι.
Ν. Παπαμάρκος
Καθηγητής Δ.Π.Θ.
alehunter έγραψε:Αν και επειδη ειστε καθηγητης μου κρινω παρατολμω να απαντησω ελπιζω οτι οι αποψεις μου θα ληφθουν υπ'οψην σασ καλοπροαιρετα.Eιμαι φοιτητης του 2ου ετους και περασα το μαθημα σασ κυριε το γεγονος οτι δεν παρακολουθουσα το μαθημα δεν σημαινει οτι δεν μπορω τοσο να εχω αποψη οσο και απαιτησεις.Σε καμια περιπτωση δεν ειχα καποια παραπανω απαιτηση στο βαθμο μου αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα θεματα ηταν ευκολα ή βατα.Απο τη στιγμη λοιπον που το περασα(και δεν εχω κατι να κερδισω) νομιζω δικαιουμαι να εκφρασω χωρις κανενα περιορισμο τις αποψεις μου.
alehunter έγραψε:Οταν καποιος ο οποιος δεν περασε τα κ1 στα οποια παντα υπαρχει μια ασκηση thevenin η οποια πιανει 4 μοναδες πως ειναι δυνατον να γραψει καποιος το συγκεκριμενο θεμα?Επισης κυριως για το 1ο θεμα δεν μπορω να καταλαβω το λογο για τον οποιο ενα τετοιο θεμα επεσε στην εξεταση μου.Δεν ειναι τοσο το παραπονο μου σε θεμα δυσκολιας επιλυσης του οσο θεμα καθαρα πραξεων.
brera έγραψε:Για να μπορεί να εκφράσει κάποιος άποψη πρέπει να γνωρίζει και όλα τα δεδομένα. Αλλιώς αυτό που εκφράζει είναι μονόπλευρο.
Επίσης για να έχει κανείς άποψη και απαιτήσεις πηγαίνει στο μάθημα και εκφράζει εγκαίρως τα παράπονά του. Όχι κατόπιν εορτής και αφού βγουν οι βαθμοί. Όταν έχουμε δικαιώματα, έχουμε και υποχρεώσεις.
Το μάθημα του κ.Παπαμάρκου το παρακολουθούσα σχεδόν συνέχεια με εξαίρεση 1-2 μαθήματα στο τέλος λόγω πτυχιακής. Παράλληλα γινόταν μάθημα και από τον κ.Μητιανούδη και ασκήσεις από τον κ.Πρατικάκη. Θέλετε να πειτε ότι κανένας από τους τρείς δε μπορεί να μας καλύψει για ένα μάθημα; Ντάξει τόσο πια όρεξη είχαμε που εμείς θέλαμε αλλά δεν μας βοηθούσαν;
Ο κ.Παπαμάρκος μας έλυνε όποιες απορίες και μας παρότρυνε να πηγαίνουμε και στο γραφείο του για επιπλέον απορίες όσο πιο συχνά γίνεται. Γνωρίζοντας τον κ.Μητιανούδη και τον κ.Πρατικάκη από άλλα μαθήματα πιστεύω ότι το ίδιο έκαναν και αυτοί.
Οι ασκήσεις μας κάλυπταν, παλιά θέματα λύθηκαν και νομίζω ότι το παραπάνω μόνο κουραστικό θα ήταν. Σκοπός είναι να σου δείχνεται μια άσκηση και απο εκεί και πέρα τις παρόμοιες να τις λύνεις μόνος σου. Και για οποιαδήποτε απορία πας στο επόμενο μάθημα και ρωτάς.
brera έγραψε:Κάνεις λάθος. Αν δεν ξέρει κάποιος thevenin δεν κατεβαίνει καν να δώσει Κ2. Αφού είναι σχεδον σίγουρο ότι θα είναι θέμα.
Όπως όποιος δεν ξέρει Κ3, δεν κατεβαίνει ΨΕΣ. Αν δεν ξέρεις ολοκληρώματα δεν κατεβαίνεις πεδία. Αν δεν ξέρεις πίνακες δεαν περνάς κβαντικούς κλπ κλπ..
Από την μία κάποιος δεν θέλει να παρακολουθεί οπότε δεν πρόκειται να τα μάθει από τον καθηγητή. Άποψη σωστή/λανθασμένη αλλά είναι άποψη. Από εκεί και πέρα μπορεί να μάθει thevenin και τα πάντα όχι μόνο από το κυρίως βιβλίο αλλά και από το Internet. Αν δεν το κάνει, τότε ποιος φταίει; Δε γίνεται να έρθει κάποιος σπίτι και να τα φυτέψει στο κεφάλι.
Τα Κ2 είναι μάθημα με μεθοδολογία για κάθε είδος ασκήσεων. Δεν είναι μάθημα που χρειάζεται πολύ τύχη. Μεθοδολογία και σωστές πράξεις. Άσε που μερικές φορές οι λανθασμένες πράξεις ελαφρώς συγχωρούνται.
Οπότε το να διαμαρτυρόμαστε γιατί δεν ξέραμε να λύσουμε τα θέματα που διδάχτηκαν είναι κάπως τραβηγμένο.
Αυτά και να ξέρεις δεν τα λέω προσωπικά για σένα. Αλλά γενικά μιλώντας. Άλλωστε κουβέντα κάνουμε.
Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
Kuklwmata_tisnuxtas έγραψε:Σου επισημάνω μερικά λάθη σου γιατί με το να το παίζεις καλό παιδί μάλλον έχεις χάσει την ιθάκη:
1)Δικτυακή Κοινότητα Φοιτητών Η.Μ.Μ.Υ. Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
2)Ο καθηγητής πανεπιστημίου είναι επάγγελμα του δημόσιου τομέα και όχι θεσμός.
3)Ο σεβασμός κερδίζεται και δεν υπάρχουν διαχειριστές φόρουμ που να διασφαλίζουν σεβασμό.
4)Υπάρχει και η αντίθετη άποψη.
Υ.Γ. έχω πάρει πτυχίο εδώ και 1 χρόνο (3 εξεταστικές πριν για να σε διευκολύνω) οπότε μην μπεις στον κόπο να μου μπλέξεις πικρίες,βαθμούς εξεταστικής κτλ κτλ.
Υ.Γ.2 δεν με ενδιαφέρει να την πω σε κανέναν καθηγητή, όπως δεν με ενδιέφερε να έχω φιλικές σχέσεις με κανέναν καθηγητή όσο σπούδαζα , αλλά αυτό που με έννοιαζε ήταν να πάρω κάποια γνώση απ' αυτούς κατά την διάρκεια των μαθημάτων στο κτήριο Α.
Υ.Γ.3 διάβασε τις συζητήσεις στα εσωτερικά θέματα (βλέπε pez,ckoukou κτλ κτλ) και μετά παρακάλεσε για παραπάνω συμμετοχή καθηγητών στην διαδικτυακή φοιτητική κοινότητα μας .
Υ.Γ.4 απ την διδασκαλία του κυρίου Παπαμάρκου ήμουν απόλυτα ικανοποιημενος γι αυτό και παρακόλουθούσα τα μαθήματα , και συνιστώ στους δευτεροετής να πράξουν το ίδιο.
. Για να το θέσω πιο ευγενικά αυτή την φορά ,το επιχείρημα για την συμμετοχή των φοιτητών με την δυσκολία των θεμάτων το θεωρώ άστοχο και δεν το θεωρώ κίνητρο για την παρακολούθηση του μαθήματος.Προσωπική άποψη.Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
Kuklwmata_tisnuxtas έγραψε:Αν έγινα παραπάνω καυστικός απολογούμαι γιατί δεν είχα αυτή την διαθεση , αλλά δεν έκανα κριτική στον κύριο Παπαμάρκο ως καθηγητή αλλά στην συγκεκριμένη φράση του. Για να το θέσω πιο ευγενικά αυτή την φορά ,το επιχείρημα για την συμμετοχή των φοιτητών με την δυσκολία των θεμάτων το θεωρώ άστοχο και δεν το θεωρώ κίνητρο για την παρακολούθηση του μαθήματος.Προσωπική άποψη.Αν ορισμένοι φοιτητές λανθασμένα νομίζουν ότι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχουν ευκολότερα θέματα κάνουν λάθος. Το λέω αυτό γιατί η συμμετοχή των φοιτητών του 2ου έτους ήταν πολύ μικρή.
δεν καταλαβα-δεν ξερω αυτη την ιστορια απο ενδιαφερον και ιδιατερη περιεργεια μπορεις να αναπτυχθεις(ισως καλυτερα με pm ή σε καποιο αλλο θεμα)?loukis έγραψε:Δεν είναι δυνατόν να περνάμε κάθε μέρα μπροστά από το εξωτερικό αμφιθέατρο στο οποίο έγιναν τα καθίσματα ως φόρος τιμής για ένα φοιτητή 7ου έτους ο οποίος σκοτώθηκε πριν προλάβει να ολοκληρώσει τις σπουδές του ..
δεν προκειται να διαφωνησω και μαλιστα και εγω το ανεφερα αυτο και ειλικρινα το βρισκω ντροπη που υφισταται.Επίσης είναι ντροπή να εξετάζονται σε μάθημα 1ου/2ου και 3ου έτους φοιτητές 15ου εξαμήνου και "καθηγητής" να μπαίνει στην αίθουσα και να ειρωνεύεται ότι τα θέματα είναι για 15 λεπτά
τι να διεκδικησεις ρε οταν φοβασαι οτι αν εκφρασεις μια αποψη σε καποιον καθηγητη θα χρωστας για παντα το μαθημα. Οταν μαλιστα βλεπω οτι οσες φορες εχω εκφρασει καποια δυσαρεσκεια face to face σε καποιον καθηγητη ποτε καποιος δεν υπερασπιστηκε τα δικαιωματα-αξιωσεις μου-μας απλα μολις εφυγε ο καθηγητης αναλωθηκε σε ατακες του στυλ καλα τα ειπες και αλλα ασκοπα...(περιττο να πω για την ανυπαρξια των κομματων και των εκλεγμενων ατομων γενικοτερα σε τετοια ζητηματα οπως και γενικοτερα σε οτιδηποτε σχετικο με την σχολη)Φταίμε και εμείς εννοείται. Γιατί δεν διεκδικούμε τα δικαιώματα μας παρά μόνο κρυφά ορισμένοι σε κλειστά γραφεία των καθηγητών και μόνο για τον εαυτό τους.
δεν συμφωνω με αυτη την καραμελα καθως και εγω με χαμηλη βαση μπηκα...Επιτέλους πρέπει οι "καθηγητες" να αναγνωρίσουν ότι το επίπεδο της σχολής πλέον είναι αρκετά χαμηλό (βαθμολογίες εισαγωγής πρωτοετών φοιτητών) και να αναθεωρήσουν τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων τους.
συμφωνω φιλε μου αλλα πιστεψε με παντου τα ιδια σκατα ειναι δυστυχως. το θεμα ειναι γενικα η ελληνικη εκπαιδευση τι να πρωτοπεις;Επίσης η ειρωνεία και η κοροϊδία πιστεύω δεν αρμόζει στο επίπεδο που "νομίζουν" ότι κατέχει το Πολυτεχνείο μας.
ΓΡΑΠΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μου εξήγησα τον τρόπο με τον οποίο ο φοιτητής μπορεί να δει το γραπτό του επισκεπτόμενος τη Γραμματεία του Εργαστηρίου ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
Επειδή ως φαίνεται αυτό είναι δυσνόητο, επαναλαμβάνω και πάλι ότι ΔΕΝ δέχομαι φοιτητές προκειμένου να ακούσω "παράπονα". Δεν υποχρεούμαι να εξηγήσω τον τρόπο με τον οποίο βαθμολογώ. Όποιος έχει αντιρρήσεις, αν είναι σε θέση, έχει το δικαίωμα να τις διατυπώσει γραπτώς. Ήδη δέχτηκα επισκέψεις από δυό - τρεις. Αν αυτό συνεχιστεί θα αναγκαστώ να καταθέσω τελική βαθμολογία. Εφόσον το κρίνω απαραίτητο θα καλέσω εγώ τον φοιτητή. Και δύο τελευταία θέματα:
1. Δεν μιλώ με "αγνώστους". Είναι θράσσος να ζητά εξηγήσεις κάποιος ο οποίος δεν εμφανίστηκε στην Αίθουσα (Αμφιθέατρο), διότι δεν ξέρει τη "γλώσσα επικοινωνίας"
2. Δεν με συγκινεί το επιχείρημα: "Θέλω να μάθω από τα λάθη μου". Το μάθημα γίνεται στο Αμφιθέατρο.
Χ.Κ.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες